1.631 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 41 Svar

Ny motorcykel Ny motorcykel

Står i den situation jeg har 25.000-30.000kr at brænde af på en ny motorcykel, og ville super gerne have en Honda Hornet men de ligger lige lidt for højt i pris.

Så ville høre om i kender et alternativ til den for de penge? Eller bare havde et bud..

Ps. Hvis der er nogen af jer eller i kender nogle der har en hornet til salg til de penge er i selvfølgelig velkommen til at skrive det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny motorcykel
  • #1   10. jun 2014 Noget Honda CBR600?

• #2   10. jun 2014 GSXF
    GSF
    var muligvis en mulighed

• #3   10. jun 2014 Har godt tænkt over det men sidder man ikke meget ind over tanken på sådan en?
    Ville helst have noget hvor man sidder op..

Har bla. Også haft kikket på sådan en svend her: http://www.123mc.dk/suzuki-sv-650/mcid-87737s1

• #4   10. jun 2014 Suzuki bandit skulle passe til det du vil have

edit: en SV650 naked er også fint. Alle som har haft en (min første cykel var en SV650S fra 03) elsker den, så du kan ikke slå fejl med den, tror jeg.

• #5   10. jun 2014 Yamaha TDM 850 / 900

• Sigurd H
    Sigurd H Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 108
    #6   10. jun 2014 Jeg kører selv på en suzuki sv650 fra '99 og kan kun snakke godt om den.
    Fik den får 24.000, så den ville passe godt til dit budget

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 29
    #7   10. jun 2014 jf. Skat tidligere vurderinger, så koster en årg 1999 Hornet 10500 kr i afgift. Disse fåes i tyskland til 14-17.000 kr. Så kommer lidt transport og syn, men det skulle være muligt at holde sig under de 30.000 kr. Går selv med samme tanker om en Hornet.

• #8   10. jun 2014 Thomas den GSF og så en 600ccm var faktisk ikke et dårligt bud..
    Kikker nærmere ind på det..

Kike, det lyder sku godt smiley

Henrik de er sku lige dyre nok.. smiley

• #9   10. jun 2014 Sigurd, er der noget man skal være ops på når man tager ud og kikker på en?

Morten, tak for bud..
    Kikker på sagen..

• #10   10. jun 2014 En hornet er helt fantastisk.. Købte min i vinters og det er bare en driftsikker maskine.! Havde selv CBR før, og sidestillingen er SLET ikke det samme.! Hvis du vil side mere oprejst er hornet et godt valg.! Alternativt er Suzuki Bandit som også er nævnt.. Personligt er jeg Honda mand, så jeg ville til hver en tid vælge en Honda.. :k) hornet kan findes til ok pris om vinteren, jeg kikkede på en i vinters til 36.000.. Men her om sommeren er de dyrere...

Håber du finder noget, for det er da lige vejr til det.. smiley

//Mike

• #11   10. jun 2014 Banditten er forholdsvis tung, og den SV'er du linker til skal du da have original broer og forgaffel med til, hvis du skal have den synet hos en emsig synsmand, men jeg harved prøvet begge og set hvad jeg selv syntes. Begge er gode cykler, jeg syntes dog banditten er noget bedaget selv i forhold til den gamle SV'er

• #12   10. jun 2014 Ja vinter priserne er bestemt anderledes (gav 33.000 for min i november), men der er lidt lang tid til vinter lige pt...

Der er da nogle stykker af 600cc nøgne maskiner der er interessante, og nok specielt bandit'en som allerede er nævnt.

• #13   10. jun 2014 Puhaaaa Mike, du gør det ikke nemt for mig at kikke efter noget andet smiley

Thomas, tak så slet ikke det ikke var originalt..
    Tænker over det..

• #14   10. jun 2014 Det ved jeg godt oskar.. :k) kommer du nogensinde forbi omkring slagelse eller Kalundborg?

• #15   10. jun 2014 Jacob, kan sku godt lidt se det heler lidt i den retning smiley

Mike, Nej ikke rigtigt..
    Hva da?

• #16   10. jun 2014 Så kunne du have prøvet en tur på min

• #17   10. jun 2014 Hahahaha, puhaaaa
    Talk for tilbudet, men hvis jeg først bliver totalt solgt på den hornet bliver jeg på skideren med banken smiley

• #18   10. jun 2014 Jeg kørte også en bandit på manøvrebane til kørekort.. Den køre helt udemærket men er lidt tung i forhold til.. En Suzuki GSR 600 er også MEGA fed.. Men den koster nok også nogenlunde det samme som hornet tror jeg

• #19   10. jun 2014 Så begynder vi da og komme ind på det..
    Bandit eller Sv..

• #20   10. jun 2014 En vs mener jeg er 2- cylinderet.? Den lyder Hjernedødt godt.! Hvis man er til sådan noget

• #21   10. jun 2014 Yamaha FZS 600 er svaret..

• #22   10. jun 2014 Du mener en Sv?
    Ja, det er det..
    Lyder godt og ikke mindst en pæn kværn at kikke på smiley

• #23   10. jun 2014 Hmmm, Ikke noget dårligt bud Jacob.. smiley

• #24   10. jun 2014 Sådan en sidder man ski.. godt på, dejligt oprejst. Og så kan den lidt af det hele. Balancen er kanon. Kræfter er der rigeligt af, både til sjov og langfart. Og så er bremserne fra fætteren større. Nem at køre, billig at vedligeholde.. evt. kan der monteres fuldkåbe, og eller plov hvis man er til det.. Men tro mig, du bliver glad for kvartkåben der er standard. Sådan en fætter går du ikke galt af.

• #25   10. jun 2014 http://www.123mc.dk/yamaha-fzs-600-fazer/mcid-81416s3
    Den her er min den gamle. Solgte den privat, og han har siden byttet den ud for en R6'er. Men der er masser af liv tilbage i den der..

• #26   10. jun 2014 Jeg har samme "problem" som dig, mit valg står mellem en CBR 600 F3 og en Hornet, synes ikke jeg får samme "følelse" når jeg sidder på en bandit f.eks smiley

Har endda samme budget og det hele haha, så du må lige melde tilbage hvad du ender op med smiley

• #27   10. jun 2014 Yamahaen er et godt bud ja.!! Helt enig..

• #28   10. jun 2014 Jacob, Den er lige dyr nok..
    Men selve modellen virker jo fornuftig nok, så jeg kikker lidt mere ind i sagen..

Hehe, det skal jeg nok Martin.

• #29   10. jun 2014 http://www.123mc.dk/yamaha-fz6-s/mcid-84275s0
    Eller den her... modellen nyere. Altså afløseren.
    En pris er jo et udgangspunkt, og som sådan oftest til forhandling. Det skader ikke, på en pæn og sober måde, at prutte om prisen. Det gælder både når man handler privat og hos forhandler. Buttom line er at begge parter føler de har gjort en god handel. Og husk.. en forhandler er forpligtet til 2 års reklamationsret. Den kan man jo også handle væk. Eksempelvis hvis du køber mc i Nordjylland, så er chancerne for at du kommer til reklamation der meget små, og så ville jeg bede om prisnedslag mod at afstå min reklamationsret. Om det kan betale sig hvis du køber mere lokalt, det skal du gøre op med dig selv.
    Held og lykke i jagten..

• #30   10. jun 2014 Du kan ikke afslå din reklamationsret! Uanset hvad der skrives af papirer kan du ALDRIG stilles ringere end købeloven!

Ellers er jeg enig i din vurdering af, at de annoncerede priser er et udgangspunkt for forhandling.

• #31   10. jun 2014 Oskar, var det dig jeg har snakket med i går aftes ved København motorvej? Du siger din bike fået en busted sikring smiley

• #32   10. jun 2014 Kender en der har en bandit, han prøver at komme af med den for at få sig en hornet
    Syntes også banditten er både tung og noget snottet at køre på ift hvor ny den reelt er (alder) men det er også noget en bedaget teknik der ligger i det stel..

• #33   10. jun 2014 RGA, Nope..
    Det har ikke været mig smiley

Tak for input Chris..

• Sigurd H
    Sigurd H Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 108
    #34   10. jun 2014 Hvis du kommer forbi i nordsjælland, er du velkommen til at få en tur på min sv650

• #35   10. jun 2014 Har selv lige erhvervet mig min første V2 motercykel, en Sv 650s fra 2003. Den kører hamrende lækkert, og så lyder og trækker den skide godt.
    Har haft 2 cbr 600( f2 & f3). Som jeg også var glade for. Har givet 33 klik for min sv 650. Kørt 45.000.

Og har ikke fortrudt ;-).

• #36   10. jun 2014 33.000,- for den "nye" model, virkelig?
    - Utroligt der er så mange der tager overpris for den "gamle" SV650, men de må jo blive solgt siden de ikke kommer længere ned i pris. smiley

• #37   11. jun 2014 Sigurd, tror ikke det bliver aktuelt men du skal satme have tak for tilbudet smiley

Morten, det lyder sku lækkert..
    Den jeg har linket til er dog solgt men vil så holde udkik efter en anden..
    Btw, nu hvor den V-Motor ligger totalt centralt på den bike går den vel også rimeligt godt rundt i hjørnerne ikke?

Martin, det lyder som om alle folk er glade for deres så kan godt forstå prisen stadig ligger højt..

• #38   11. jun 2014 Købte min Sv 650s med 21.000 km for 35kilo, nysynet med nye dæk og kædekit... Der er sindssygt mange der tager overpriser for dem..

• Leif Borup L
    Leif Borup L Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 3 Emner: 1 Svar: 58
    #39   25. okt 2014 Ja en syntes om moderen andre om datteren,jeg har haft en Honda CBF600 sa, nu har jeg en bandit den er jeg fuldt ud lige så glad for som hondaen siddestillingens er rigtig fin på dem begge fordelen ligger i prisen,og væsentlig bedre brændstof verdi til fordel forbanditten eks.honda 17 km,l banditten 21 km,l plus større tank lig med lange distancer før tankning begge har 78 HP.

• #40   25. okt 2014 Leif check min profil hvis det er..
    Det endte også med at blive en Bandit, og er rigtig glad for den..

Ville stadig gerne have prøvet en Hornet da benzin ikke rigtigt er noget problem pt og så har den alligevel de 20hk mere..

• Alex
    Alex Tilmeldt:
    nov 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 23
    #41   26. okt 2014 Hvad med en Ducati Monster 600cc?
    De ligger på 30-35
    Der er endda en på den blå til 35, som er opgraderet til 750cc og dobbel Skive foran.
    Men den kunne godt klare en polering smiley
    Ganske simpel mekanik og de er gode at køre smiley

Kommentér på:
Ny motorcykel

Annonce