772 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Lidt rulle kørsel på min ZX10'er.. ;o) Lidt rulle kørsel på min ZX10'er.. ;o)

Var lige ud og lege lidt den anden dag og filmende da også lige lidt... :o)

Har kun 3-4.000km's køreerfaring og er først lige begyndt at lege lidt og ved godt at en Kawasaki ZX10-R fra '04 UDEN kasko nok ikke er den smarteste cykel at lære det på, men hva faaan...

I nedenstående klip kører jeg i 1.gear op til ca. 80km/t hvor jeg drejer lidt på gassen og holder den til ca. 160-165km/t hvor den så dalen igen...nå ja og så får den lidt håndtag op til godt 230km/t... ;o)

(link fjernet)

Go' sommer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt rulle kørsel på min ZX10'er.. ;o)
  • #1   11. aug 2006 ...det næste må så være at lære at skifte gear mens den er deroppe... ;o)

• #2   11. aug 2006 øvelse gør mester smiley
    meeeen så højt er den da heller ikk oppe?

• #3   11. aug 2006 Nej den er ikke vildt langt oppe...jeg har slet ikke foden på fodbremsen når jeg gør det, så den kommer kun lige op og snuse til balancepunktet... ;o)

Har vel øvet mig i en 1-2 timer og ja, øvelse gør mester...!!

Men sjovt og hurtig er den sgu sådan en 10'er... :o)

• #4   11. aug 2006 Fuck den er hurtig sådan en svend. Og 165km/t i første gear er jo sygt ;P

Der går nok noget tid inden den gamle CBR dreng kommer derop og snuse smiley

• #5   11. aug 2006 Har du en styrdæmper på den?

• #6   11. aug 2006 sindsygt!! Fartbegrænsning på 60 km/t og du kører 106 km/t, samt masse side veje... du er modig...
    Men det ser da herre fedt ud... Den er sgu vil sådan en Kawa...

• #7   11. aug 2006 Det er sgu da godt nok...

• #8   11. aug 2006 hey...ikk for at snage men 3-4000km køre erfaring på 3 forskellige cykler.....det var ikk meget du har rullet på de forskellige cykler.............

• #9   11. aug 2006 Lasse L >> Nej desværre og den er også temmelig løs i styret ved skift i alle gear...

Jørgen >> Forstår ikke lige helt det med de hastigheder du skriver der... ;o)

Thomas >> Jeg kørte stortset ikke på min Honda CBR600(uden afg.) Kørte lidt på min 636 (vel et par tusind km) og har nok kørt et par tusind på min nye her... ;o)

• #10   12. aug 2006 hm du skriver at du måske har kørt et par tusinde på din 636'er, og på din profil skriver du at du kun 3 timer på 636'eren så du må godt nok have kørt hurtigt i de 3 timer smiley
    og du bliver godt nok hurtig træt af dine mc'er!? et par tusinde på en 636'er, og så til tyskland for at hente en zx10 betale afg. og så sælge den efter et par tusinde km... hvad er der galt med disse, siden de bliver solgt så hurtigt?
    ( men pas på med video'rene, tror ikke alle fremtidige købere vil købe en der er kørt sådan der).

mvh Bo

• #11   12. aug 2006 hm du skriver at du måske har kørt et par tusinde på din 636'er, og på din profil skriver du at du kun 3 timer på 636'eren så du må godt nok have kørt hurtigt i de 3 timer smiley og du skriver også ( herover) at du har 3-4.000km erfaring, men på profilen kun 8 timers erfaring??? Håber ikk at du står for at lave timesedler og regneskab på dit arbejde smiley

og du bliver godt nok hurtig træt af dine mc'er!?
    hvis du siger du har 8 timers erfaring... og allerede har sat din tredje mc til salg...
    et par tusinde på en 636'er, og så til tyskland for at hente en zx10 betale afg. og så sælge den efter et par tusinde km... hvad er der galt med disse, siden de bliver solgt så hurtigt?
    ( men pas på med video'rene, tror ikke alle fremtidige købere vil købe en der er kørt sådan der).

mvh Bo

• #12   12. aug 2006 Hvis jeg havde skrevet timesedler om hvor mange km og hvor lang tid jeg har kørt, så havde jeg da selvfølgelig skrevet de eksakte tal her i tråden...nok dem i min profil der passer bedst...kan heller ikke lige se hvorfor det er så vigtigt...?!?!

Ang. at jeg allerede har haft 3 cykler...honda'en fik jeg aldrig plader på...købte så en 636'er som jeg sys var fin, men fik den gode ide at bytte den ud med en større og den har jeg så nu....kan ikke se hvorfor det er så interessant...hmm...

Og du siger folk ikke vil have en cykel der er kørt sådan...det er en racer og den er bygget til at køre hurtigt på og en wheelie i ny og næ, tror jeg ikke skader...så længe man ikke gør det hver dag, så tror jeg ikke at støddæmpere osv tager skade... ;o)

Cyklen er passet og plejet med olie, filter og cervicebog og den er som ny og går som en drøm, så tror det går...

• #13   12. aug 2006 Ruben...mht de hastigheder, kan jeg se på filmen at du passerer skiltet med 60 km/t begrænsning og da suser du forbi med 106 km/t ifølge Kawa'ens speedometer.. hehe... Ret mig hvis jeg tager fejl...

• #14   12. aug 2006 Argh... det var det 102 km/t... Jeg kiggede lige på filmen igen... Tja, men det er også kun for sjov jeg siger - håber du kan tage det... smiley

• #15   12. aug 2006 Matthias >> nej har desværre ikke styrdæmper på, men det burde jeg, for den er meget løs i styret ved faktisk alle gearskift...

• #16   12. aug 2006 har set dig nogle gange i randers du kører som du har stjålet cyklen jeg ville nok passe lidt på når du ikke har kørt flere kilometer jeg var selv ved at ryge af min 12er ved gasgivning i ved skagen og jeg har kørt mc i rigtig mange år

• #17   12. aug 2006 hehe, ja den er sgu fed sådan en, men tæt på balancepunktet.... det er du godt nok ikke der! ;oD

• #18   12. aug 2006 hmm, ja den ser lidt løs ud, egentligt lidt mystisk, for den jeg har prøvet var bare MEGA stabil, og den var standard!

• #19   12. aug 2006 ja nu kommer det jo helt af sig selv når forhjulet letter fra jorden, så blir den løs...hvis du læser tests af ZX10'eren, så skriver de alle at den godt kunne bruge en styrdæmper, men det er vel en smagsag...for mig gør det ikke noget at den ryster lidt ved gearskift...

Ja jeg giver den pisk regelmæssigt, hvis jeg var til søndagskørsel havde jeg da købt en 12'er...!!

• #20   12. aug 2006 Jeg er ikke selv begyndt at øve mig på den slags leg endnu, men det skal nok komme... Har først lige fået en maske der vil lege på den måde. Men er det meningen at man stort set kan se vejen i bunden af dit kåbeglas under hele turen på hjulet? smiley

Kommentér på:
Lidt rulle kørsel på min ZX10'er.. ;o)

Annonce