Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af mc om vinteren
  • #1   13. feb 2015 Hvorfor kan man ikke prøvekøre en mc om vinteren? Jeg købte en lige inden jul... Den var jeg da ude og prøvekøre... Køligt ja...

• #2   13. feb 2015 Ingen prøvetur = intet salg. Måske er andre mere godtroende end mig, men Jeg køber sgu ikke en maskine jeg ikke har prøvet

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 116
    #3   13. feb 2015 Forsikringen dækker jo ikke om vinteren..men det ser man måske bare bort fra?

• #4   13. feb 2015 Medmindre der ligefrem er snestorm kan man vel altid trille en lille tur. Selv har jeg nu købt en del hvor jeg bare har haft den startet, og hvis den ellers ser ok ud, har jeg aldrig været så nervøs for om den ikke også kørte fint. Det er dog en forudsætning at den starter fint, det oplevede jeg fornyligt med en jeg selv havde til salg. Jeg havde lige startet den om formiddagen, gik fint - startede omgående, så det var jo godt! Indtil der kom en for at se den sidst på dagen, så var den bare ikke til at få liv i, pinligt i den grad! Så efter at have tappet den for strøm kørte han igen, jeg havde gjort det samme. Fandt så efterfølgende ud af at den ikke fik benzin/hang i svømmeren efter at have stået stille i omkring 4 måneder! Så efter lige at have ordnet det, starter den ved første tryk uden choker og andet pjat smiley Men generelt vil jeg hellere se på en MC der ikke er "pudset op" til salg, det virker bare mere ærligt hvis den ser ud som om den bliver kørt på. Det er så min mening, andre vil gerne prøvekøre flere timer, det bliver MCen så ikke anderledes af smiley For mig er det noget man køber med hjertet, hjernen skal bare holde kæft lige på det område smiley

• #5   13. feb 2015 Der er da rig mulighed for at prøve, så længe der ikke ligger sne burde det vel ikke være et problem. Hvis sælger mener det er et problem er det fordi vedkommende ikke vil sælge alligevel.

• #6   13. feb 2015 nogle forsikringer dækker da fint hele året smiley

• #7   13. feb 2015 Min forsikring hos Aros dækker hele året smiley

• #8   13. feb 2015 Hvis sælger vil af med sin mc, må den også være klar til prøvekørsel. Ellers ville jeg sgu ikke handle smiley

Kommentér på:
Køb af mc om vinteren

Annonce