1.053 visninger
|
Oprettet:
MÆRKELIGT {{forumTopicSubject}}
der er underligt at når man søger på dragstar, er der forskel på søge resultatet hvis man skriver dragstar eller drag star. det burde der da ikke være.
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
jeg synes også det er lidt træls, men der er jo ikke noget at gøre ved det, folk skriver jo tingene forskelligt
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
maj 2006
Følger: 80 Følgere: 75 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.974
Så får man bare fat i div. "Adminz"... LoooL
;o)
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 709
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.466
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
MÆRKELIGT