Mærkeligt.... {{forumTopicSubject}}
Hvorfor er min MC begyndt at knalde/poppe når jeg slipper gashåndtaget efter jeg har skiftet vacummembranen i karburatoren. Det er ikke meget den popper men alligevel mærkeligt. Det er i lave omdrejninger.
Hvorfor er min MC begyndt at knalde/poppe når jeg slipper gashåndtaget efter jeg har skiftet vacummembranen i karburatoren. Det er ikke meget den popper men alligevel mærkeligt. Det er i lave omdrejninger.
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 16 MC-er: 3 Svar: 117
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
apr 2013
Følger: 6 Følgere: 81 Emner: 46 Svar: 271
apr 2013
Følger: 6 Følgere: 81 Emner: 46 Svar: 271
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.734
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 280
Som Sajmon siger, den kører for magert..
Få din karburator kørt ind.
apr 2013
Følger: 6 Følgere: 81 Emner: 46 Svar: 271
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 738
apr 2013
Følger: 6 Følgere: 81 Emner: 46 Svar: 271
Mærkeligt....