1.869 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Køb af MC med tinglyst gæld Køb af MC med tinglyst gæld

Hej folkens

Jeg har fundet mig en fin MC som ser ud til at være lige mig. Har dog ikke set/prøvet den endnu

Har skrevet lidt med sælger som bekræfter at der er tinglyst gæld i den

Ejer siger at så snart han får pengene betaler han det ud og fjerner gælden, men gør han det ikke hvad sker der så? - og kan jeg gøre noget for at hjælpe min sag?

Lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af MC med tinglyst gæld
  • #1   16. maj 2015 Du betaler ham med en bankchek der er udskrevet til panthaver, så er det jo kun panthaver der kan indløse den..

• #2   16. maj 2015 Godmorgen
    Gælden følger mcen.
    Vores datter og svigersøn har lige solgt deres bil som der var pant i fra låneselskabet.
    Køberen har indbetalt restgælden direkte til låneselskabet og dermed indfriet panten. Så vil anbefale at du indbetaler direkte til låneselskabet.

• #3   16. maj 2015 I går blot sammen i sælgers bank hvor pengene indbetales, sælger får sin del mens bank overfører resten til kreditor.
    Har gjort samme som køber tre gange og en enkelt gang som sælger af en bil.

• #4   16. maj 2015 Der var tinglyst gæld i min da jeg købte den.. Jeg betalte kontant og efter en måneds tid var gælden væk.

Gælden følger MC'en - Ja men kun hvis sælger ikke kan betale gælden.

• #5   16. maj 2015 Netop.
    Og derved begår du en stor risiko. Betaler sælger ikke til panthaver, så kan panthaver komme og hente cyklen ved dig eller bede dig betale en gang til.
    Gør som #3 anbefaler. Det er det eneste rigtige.

• #6   16. maj 2015 Du skal aldrig satse på at sælger får betalt gælden. Har lige kæmpet i over 3 måneder med en idiot der ikke kunne få nosset sig sammen til at få slettet restgælden på en bil. Gør for Guds skyld som nummer 3 foreslår.

• #7   16. maj 2015 Tak for alle svarende - det er hermed taget til efterretning smiley

Og go' weekend smiley

Kommentér på:
Køb af MC med tinglyst gæld

Annonce