647 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

begynder. vfr 400? begynder. vfr 400?

hej.
jeg har mc kort, men kun kørt et par hundrede km siden jeg fik det.

jeg har forelsket mig i en honde vfr 400r. hvordan er densom begynder cykel, og hvordan er den i det hele taget? er der bedre alternativ?

jeg har også kigget en del på motard, men synes ikke man får meget for pengene, og man skulle efter sigende hurtigt blive træt af dem.

budget omkring 25.000

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  begynder. vfr 400?
  • #1   5. jul 2015 VFR 400 er ved at være gammel, men sjov og velkørende hvis ikke du er for stor. Du skal nok finde ud af med dig selv, hvilken slags kørsel du køber mc til. En motard er til kortere ballade ture og er røvsyg når det går lige ud. Ældre zzr/cbr 600 kan bruges til mange ting, ligsom sv650 er en fin naked. Lad være med at købe en tung cykel, den er sværere at få noget rutine på og heller ikke så sjov som en let.

• #2   5. jul 2015 Vfr 400 R er en rigtig fin MC at køre på. Letkørt, kvik og rigtig hurtig med den rette mand/kvinde i sadlen....

Desværre er den ikke nogen simpel "gør det selv" model og også temmelig dyr i reservedele, hvis du overhovedet kan finde nogen...

• #3   5. jul 2015 VFR 400 er en genial begynder hvis man ikke er for stor... findes der bedre alternativer? Ja

...VFR'eren er heller ikke hnelt nye mere, og der er efterhånden et par gode bud på racer/begynder mc'eren i 250-500cc klassen.

• #4   5. jul 2015 Jeg er ikke begynder. men er ret glad for min gsxr 400r som svarer til vfr 400. En rigtig sjov og adræt cykel til de korte ture. Til lange ture duer den ikke - det bliver for anstrengt. Køb bare en 400 cc racer - det bliver du glad for. Du kan sikkert godt finde stumper på e-bay, og så er de endda også til at skrue på for en begynder.

• #5   5. jul 2015 Alle cykler er røvsyge når det går ligeud, det sjoveste på MC er ski da at køre sving. Og til det er en motard perfekt

• #6   5. jul 2015 det er ikke bare en god begynder cykel, det er en god cykel i det hele taget, altså af en racer at være.. til gade så dur racere dog ikke i det lange løb, men det er smag og behag, tjek min cbr400rr som inspiration

• #7   6. jul 2015 Det er efterhånden en maskine med mange år på bagen, og det afgørende er helt klart stand, når det er sagt er det en rigtig fin maskine hvor der virkelig er gjort noget ud af køreegenskaber, og teknik. Snor vejen lidt vil man nemt kunne følge med større cykler. Men skal dog være opmærksom på at der ikke er meget bundtræk.

Kommentér på:
begynder. vfr 400?

Annonce