562 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Salg af mc... Salg af mc...

Hej...

Jeg har lovet min storebror at jeg vil hjælpe ham med at sælge hans Suzuki SV 1000, men har det problem at jeg ikke har nogen billeder af den.. og den har kåbe på og er rød så der er ingen fabiks foto af den... er der nogen der vil få ondt i røven over at jeg så finder et billede af en der ligner hans?

Jonas...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salg af mc...
  • #1   2. okt 2006 Det stinker langt væk af total useriøs sælger smiley

• #2   2. okt 2006 som køber, ville jeg blive meget skuffet over, at der var billeder af en anden cykel, end den jeg skulle købe. og var der 3 salgsopstillinger, med ens cykler, men én af opstillinger, var med billeder af en anden cykel, end den sælgende, ville jeg kun vælge mellem de 2 andre opstillinger.

Hvis han bor i Århus, så spørg herinde, om der er en der vil tage et par billeder af den, hvis i kunne komme et smut forbi.

Bor han i Kbh, skal jeg nok tage nogle billeder af den, hvis han kommer forbi.

• #3   2. okt 2006 en del af hjælpen kunne så være at tage nogle billeder

• #4   2. okt 2006 Ikke helt enig med de andre... er cyklen helt orig så kan man sq godt bruge et "modelfoto".

Vækker mere opsigt end intet foto..
    Ja sågar et foto af en afklædt dame er bedre end intet foto.
    Får flere til at lure annoncen.
    Hvis køber er seriøs skal han jo ud og kigge eller forlanger flere fotos og så kan man jo tage den derfra.

• #5   2. okt 2006 Så længe du gør tydeligt opmærksom på at det ikke er den cykel, men en magen til, ville det ikke gøre mig noget.
    (selvfølgelig kun hvis de begge er tæt på standard).

Der findes da ikke noget mere irriterende end at kigge på mc, uden kunne se om lige netop den farve den står i klæder den eller ej. Ville da være trist at ta' hele vejen hen for at se på den, blot for at konstatere at lige netop den farve bare ikke spiller...

Kommentér på:
Salg af mc...

Annonce