1.330 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Vinter opbevaring hjemme. Vinter opbevaring hjemme.

Jeg ville for en gang skyld gerne have min MC hjemme vinteren over men ved at der er visse ting man skal tage højte for, batteri der skal holdes ved lige osv...

Men kunne godt tænke mig en A til Å på hvordan man skal så ens lille barn kommer godt igennem vinteren.
Og helst med HOW to hvis der skal gøres noget som eks. batteriet hvad udstyr man skal bruge osv... Er kun MC'list ik mekaniker smiley

På forhånd takker smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinter opbevaring hjemme.
  • #1   5. okt 2006 Hejsa

Når du har læst dennestreng, med diverse henvisninger igennem, så ved du alt, hvad der er værd at vide om vinteropbevaring hjemme -indenørs, uden dørs, i lejligheder og garager. God fornøjelse - det er altså ikke sværere end man gør det til. Minecykler overvintrer altid i baghaven præparerede i MC garage smiley

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=23954

• #2   5. okt 2006 Her er et godt link hvor der står det meste....
    (link fjernet)

• #3   5. okt 2006 1) Grav et hul på 2,5m x 0,80m dybde en dybde på ca. 2-2,5m.
    2) 'for' hullter med en ikke åndbar mc-garage/pressening.
    3) kør MC'en i hullet og træk garagen godt op omkring.
    4) Hæld 5 liter motorolie udover med en vandkande/spreder.
    5) Træk nu garagen helt op over og omkring MC'en.
    6) Fyld det resterende hul op med jord igen.

Således sikres at MC'en bliver opbevaret frostfrit, fugtsikret.
    Fordelen ved denne løsning er:
    1) MC'en ikke optager noget plads.
    2) Skulle der ske en noget i vinterens løb har man sikret ens arvinger økonomisk (hvis de finder den).
    3) Skulle man selv glemme alt om MC i vinterens løb bliver man glædeligt overrasket når man om 30 år skal grave et nyt træ ned.

Ej - synes altså det vinter opbevaring er skruet op på et fuldstændigt hysterisk plan.
    Jeg tror der sker væsentlig mere tæring og nedbrydning på MC'en her i efterårs og forårs månederne end der gør i de par måneder den står stille, man skal self. ikke have den stående hvor saltsprederen kan komme i nærheden.

• #4   5. okt 2006 hihi smiley Uvidne folk tror en masse men når man kommer til stykket så det ikke så slemt smiley

Kommentér på:
Vinter opbevaring hjemme.

Annonce