{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.459 visninger | Oprettet:

dårlig tomgang {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og pige.

Jeg har nok brug for lidt hjælp, Da jeg har problemer med min mc (Honda cbr 600 F4) fra 2000. Når jeg er ude at køre og jeg så skal holde for et kryds og skal køre igen (uden at blæseren køre) er tomgange fin. Men så snart jeg holder stille i længer tid (trafikprop) og blæseren begynder at køre går den a h til i tomgang og går ud hvis jeg ikke lige giver den lidt gas end i mellem.

håber der er nogle der kan hjælpe og tak på forhånd


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dårlig tomgang
Kommentér på:
dårlig tomgang

Annonce