1.029 visninger
|
Oprettet:
Kom med gode råd til mig......HJÆLP {{forumTopicSubject}}
Hej hej
Jeg skal til Tyskland torsdag morgen, for at kigge på en anden motorcykel til mig. En zzr 600 - Glæder mig, men vil lige høre om der er nogen som har nogle gode råde, inden jeg tager afsted. Med hensyn til skavanker, som jeg skal kigge efter??
Her er den:
(link fjernet)
sep 2005
Følger: 37 Følgere: 35 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 638
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=9092
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 472
sep 2005
Ved desværre ikke så meget om maskinen, kun lige at skiverne er 4,5mm tykke fra ny.
Se evt.
http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=24808
Så mener jeg også han fik den ned i 1800Euro. men den har så også en lille skramme i tanken.
Det er desværre alt hvad jeg kan bidrage med, men held og lykke.
Mvh. Torben
jun 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 294
ja held og lykke jeg kender ikke så meget til den model, men kik den grundigt efter, og en prøvetur siger også meget om tilstanden, det er jo lidt et spil i lotteriet at købe brugt også selv om du køber den herhjemme.
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 228
Når du henter en cykel i Tyskland har du jo ingen garanti bagefter. Derfor er der en fingerregel at su skal starte med at barbere 10 % af prisen pga den manglende garanti. Derefter er det altid en go' ide, at få forevist en ajouført servicebog og se sluttelig også efter hvor mange ejere cyklen har haft.
Pakninger og revnede kåbedele skal du også kigge efter og de almindelige ting som kædekit, dæk og rust. Modellen er en kanoncykel, men den er mange gange fået nogle tæsk så se efter om cyklen bærer præg efter det.
Held og lykke med din handel.
Mvh
Poul
jun 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 294
her er en der skriver lidt om sin zzr600
jul 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 1.152
Tjek slør i styret, ved kronrør osv.
støddæmpere..
Alle de normale ting og tjekke..
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 51
Held og lykke med det!
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 218
Jeg har desværre først sit dit indlæg nu. Som nævnt længere oppe var jeg i Tyskland i lørdags efter ZZR-600.
Jeg rettede kontakt til forhandleren mange gange inden jeg kørte derned og spurgte til forskellige ting så som dæk, kædekit, motor, skrammer osv. Og jeg fik en mail med flere billeder af mc'en og han tog billeder af de skavanker der var. Så da jeg kom derned fik jeg ingen ubehagelige overraskelser.
Jeg fik presset cyklen ned fra 2200euro til 1850, så det er godt nok. Den kørte skide godt, men som flere nævner er garantien en by i rusland, så jeg krydser fingre for, at der ikke er for mange lig i lasten. Jeg vil i den forbindelse bruge nogle af de penge jeg sparede på, at lade en Kawa Mekker tjekke motoren igennem.
Du må da gerne lige give lyd fra dig om hvordan det gik dernede. Jeg har ikke fortrudt og glæder mig til, at komme ud og suse til foråret på den. Som du sikkert finder ud af når du vrider håndtaget så vil den gerne arbejde...... ; )
Held og lykke !
jun 2006
Så er jeg kommet hjem, efter en rigtig lang tur i bil, for at kigge på motorcyklen..... Og..... Jeg købte den
Den er jo bare kanon flot og køre perfekt. Den står lidt lav i tomgang, men det er også det eneste. Jeg gav fuld pris, da han ikke var til at stikke i, men der var heller ikke rigtig noget at komme efter. Har allerede fået taget en masse billeder, men det tager jo lige lidt tid, at få den oprettet med det hele, men den kommer snart herind og ligge.
DEN ER JO FOR FED
Tak for alle de gode råd.
Knus Trine
sep 2005
Tillykke med købet, og velkommen hjem
jun 2006
Så er den blevet oprettet på siden.... stem mig lige ind, ikke
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10686
Kom med gode råd til mig......HJÆLP