1.623 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Michael S
Michael S
Emner: 50 Svar: 236

Overvejer du mc trial? Overvejer du mc trial?

Hejsa, hvis du går og overvejer om motorcykel trial er noget for dig har jeg lavet en facebookside hvor man kan følge min udvikling som ny trial kører for at motivere både mig selv og andre. Jeg er 40 år og skal først til at starte her til foråret, så hvis du også er lidt tyk og halvgammel og tænker på om det er noget for dig så følg med her: https://www.facebook.com/michaelsommertrial/

Lidt som tv programmet "rigtige mænd", bare med trial istedet for:)

Andre links: "mc trial danmark" gruppen på facebook for alle trial interesserede: https://www.facebook.com/groups/195183243825316/?ref=ts&fref=ts

"mc trial køb og salg" gruppen hvis du mangler en motorcykel eller udstyr: https://www.facebook.com/groups/570554329680135/?fref=ts

-ses i mudderet:)
michael.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overvejer du mc trial?
  • #1   10. dec 2015 Hmmm har tit tænkt det kunne være sjovt at prøve ......

• #2   10. dec 2015 Har lysten.... Har pengene... Har pladsen... Men har jeg tiden ?? smiley

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

#3   10. dec 2015 Man har altid tid til at køre mc, det er bare et spørgsmål om prioritering smiley
    Tænk på det sådan her: På en trial mc er der ikke noget der hedder vintersæson..

• #4   10. dec 2015 Er også lige ved at komme mig over en diskusprolaps i lænden... smiley
    Er det mon en god "genoptræning" at køre lidt trial ??? smiley

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

#5   10. dec 2015 Måske? Jeg ville nok lige se hvordan det gik på en mountainbike først hvis det var mig, vil sgu nødigt sige ja hvis du så knækker midtover bagefter. Men trialaction.dk har nogle begynderkurser hvor man kan prøve hvis det er, så kan du jo teste om det gør ondt eller er ok

• #6   11. dec 2015 De er nu ikke udpræget gode i sne og is de der trial cykler!
    Er selv nybegynder og har kun kørt et halvt års tid i sverige, men det er super god træning og suverænt den billigste motorsport man kan slippe afsted med!
    Som nybegynder kræver det heller ikke meget bane for at man kan få tiden til at gå...et par paller og en tilpas stor indkørsel kan faktisk være nok til flere timers træning...

• #7   12. dec 2015 Har masser af plads med skov og kuperet terræn, så jeg har virkelig lyst, men jeg er sgu lidt nervøs for den ryg. smiley

• #8   12. dec 2015 har lyst til at prøve det , men har ikke penge eller tid til det , men for dælen jeg har en ide om det kunne være sjovt at prøve smiley

Kommentér på:
Overvejer du mc trial?

Annonce