693 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Supermotard Supermotard

Hej allesammen...
Jeg er ny i MC verdenen, men har i nogle måneder drømt om en rigtig supermotard, som ikke nødvendigvis skal være på plader det første stykke tid.
Jeg var lige ved at have fat i en rigtig flot KTM 620, men sælgeren var lidt af en klovn og var ikke så god til det med aftaler.
Men jeg ville høre om nogle af jer herinde vidste hvor jeg evt. kunne finde en tilsvarende cykel til maks 25k uden afgift.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Supermotard
  • #1   3. feb 2005 prøv at kigge på . www.mobile.de
    der er nok en stor mulighed for at du kan finde en.
    mvh allan h

• #2   3. feb 2005 Hvis du ikke er så meget for selv at importere så snak med ham der har (link fjernet) Det er en forhandler der selv kører ned til Tyskland og henter de cykler kunderne ønsker. Derefter tager han dem hjem, syner dem og giver 6 mrd 100% garenti for dem. Det er nok lidt dyrere end hvis du selv kører ned og henter en meeen der står du jo også selv med risikoen.

• #3   18. apr 2005 Overvej evt en Husqvarna 610- de kan fås for næsten ingen penge idag, især hvis det er en ex crosser (årgangene 1994-1997). Afgiften er mellem 11000 - 16000, afhængig af stand.
    Det er noget af det heftigste jeg har prøvet, især også fordi TC modellen (crossmodellen) har skarp knast og en karburator med ekstra acc. pumpe - den er bare sjov

Kommentér på:
Supermotard

Annonce