6.361 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Grosen
Grosen
Følger: 2 Emner: 54 Svar: 128

MC-tøj MC-tøj

Hej

Jeg er førstegangskøber af mc-tøj og ved ikke det store om hvad man bør gå efter - søger derfor vejledning herinde.

Fandt hos Thansen.dk denne læderjakke på tilbud:
http://thansen.dk/product.asp?c=782173656&n=956382685&pn=1280810959

Den er sat ned fra 1500,- til 600,-. Er der nogen der kender den eller kan fortælle mig om Thansens varer i en ordentlig kvalitet. Er beskyttelsen i denne jakke god nok?

Der er tilhørende bukser på tilbud:
http://thansen.dk/product.asp?c=782173656&n=956402197&pn=1280813405

Samme gælder for disse - er beskyttelsen i orden?

... Eller bør jeg gå helt andre veje...

På forhånd tak for hjlæpen - og tak for et godt forum hvor jeg allerede har brugt mange timer og fundet megen nyttig information som førstegangskøber.

Hilsen

Grosen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC-tøj
  • Grosen
    Grosen Tilmeldt:
    okt 2006

#1   4. dec 2006 Lige et spørgsmål mere! Kigger også efter hjelm, og så at Thansen havde denne model på tilbud
    Nau N50 wind ( http://thansen.dk/product.asp?c=782173656&n=1700018967&pn=-2124476353)

Er det en hjelm nogen kan anbefale - noget for eller imod?

Hilsen

Grosen

• #2   4. dec 2006 Køb det mest velsiddende, sikreste og dyreste tøj du har råd til fra et anerkendt mærke - e.g. Held, Kushitani, Berik, M-Tech m.v.
    Sikkerhedsudstyr er det forkerte sted at spare - men alt MC-tøj ser fint ud når det hænger i butikken...:-)

• #3   4. dec 2006 Hjelm - ditto!
    Prøv endelig dem allesammen. Og slut så af med at købe en ARAI...:-)

• #4   4. dec 2006 tror du skal springe thansen over og finde en mc forhandler eller louis.de og købe dig et ordentligt sæt mc tøj eller helst læder,, men det er bare mig der foretrækker læder

• #5   4. dec 2006 hej lasse.

køb en god / dyr hjelm fra ny og evt. køb dit mc tøj brugt, der er sgu mange pengene af spare og mange gange er det som nyt.

• #6   4. dec 2006 lædertøjet fra thansen fejler intet, selvfølgelig er det ike dainese el lign, men det er squ god kvali til prisen, derimod ville jeg holde mig langt væk fra de hjelme thansen sælger,.

hvilken hjelm du så skal købe er squ svært, find en hjelm der passer dig perfekt osv. jeg har selv en dainese som bare er en lækker hjelm, arai syntes jeg er noget skrammel at ha på, dårlig pasform osv, men mange er tilfreds med arai, så mon ike bare det er et spørgsmål om at finde den helt rigtige hjelm og så blæse på navn osv, bare sørg for den er godkendt osv

• #7   4. dec 2006 Jeg har et spørgsmål i forbindelse med Lasses indlæg her .. jeg hører altid folk rakke Thansen ned.. og måske med rette?!
    Grunden til at jeg sætter spørgsmålstegn til om deres kvalitet er iorden er jo fordi at i Danmark skal div. forbrugsvarer overholde visse krav før de må sælges i butikkerne.. og når tøjet nu hænger på bøjlerne ved Thansen er det vel gennemtjekket på alle leder og kanter?

eller er jeg helt galt på den? smiley

Desuden handler jeg yderst sjældent i Thansen, men det er af helt andre årsager!

• #9   4. dec 2006 Overvejede også selv Thansen da jeg skulle købe mc tøj... men prøv din lokale forhandler... på denne årstid er der ofte store penge at spare da de køre vintertilbud på tøjet... sparede selv 40% på et par bukser for en uge siden...

Hvis du bor i nærheden af tyskland kan jeg klart anbefale dig http://www.heingericke-flensburg.de/ der købte jeg min mc jakke nede.. de har en masse tøj som nemt kan hamle op med thansens priser..

• #10   4. dec 2006 Men naturligvis .. det er vel som med .. øhh Ost, man får hvad man betaler for! ..

• #12   4. dec 2006 Hehe .. ja for pokker, man mister en hel del street respect smiley

• Grosen
    Grosen Tilmeldt:
    okt 2006

#13   4. dec 2006 Nu da i generelt mener at Thansen ikke er sagen (lyder til der er mange fordomme og mindre gode argumenter i det), kender i så nogle forhandlere i København der kører nogle seriøse udsalg for tiden...?

Grosen

• #14   4. dec 2006 Charlotte pralede med at hun have fået bossen til at lave udsalg på tøj hos Stevens Mc-shop ..

• #15   4. dec 2006 Jeg vil sige at den jakke du har kigget på i thansen er god nok. Og når du prøver den kan du også mærke der er meget beskyttelse i. Men det er klart at en jakke til 4000kr er bedre. Men den du har kigget på er iorden. Men jeg synes du skal springe deres hjelm over og give lidt mere for den og købe den ved en mc-forhandler...

• #16   4. dec 2006 Komfort.. pris.. og kvalitet hænger ikke altid sammen... når du køber hjelm så gå ikke efter pris gå efter hvad der passer det hovede bedst!! Jeg har selv en DANIESE hjelm jeg jeg syntes der er MEGA dårlig!! og det skulle jo være et kvalitets mærke.. der er masser vindstøj i den!
    Mht. Thansen har jeg hørt flere der er godt tilfreds... så hvis ikke smarte moderne mærker siger din noget tror jeg fint du kan købe det sæt tøj hvis altså det passer dig og du føler dig godt tilpas i det!!
    Mvh Jon

• #17   4. dec 2006 Reklame fra Scooter-Shoppen.dk ... er de ikke havnet på den forkerte side iøvrigt?! smiley

• Grosen
    Grosen Tilmeldt:
    okt 2006

#18   4. dec 2006 Tak for et par lidt mere objektive synspunkter... men også tak generelt for hurtige og mange svar.

Tror jeg tager ud og kigger på den jakke...

• #20   4. dec 2006 Den jakke er lille er str. men finder du den rigtige str så sidder den sku fint. men lasse har du ikke en cykel eller hvad

• Grosen
    Grosen Tilmeldt:
    okt 2006

#21   4. dec 2006 Rasmus T: Har du selv prøvet den jakke?

Jeg har en Kawasaki GPZ 500S fra 93. Den er købt her i efteråret og er fra Tyskland, så der kommer plader på til foråret. Skal lige have taget nogle billeder af den i løbet af ugen, og så kommer den herind...

• #22   4. dec 2006 Kan vi få flere links til mc-beklædning på bordet? smiley

• #23   4. dec 2006 men lad mig sige det sådan... er der problemer med det man køber hos thansen har jeg aldrig haft preoblemer med at få det byttet... der smider bare noget nyt over disken.. og det ofte svære ved forhandlere som skal have deres lille butik til af løbe rundt.... spørg selv Ronni hjælpe admin... han har haft bøvn med en forhandler over noget tøj som ikke var ioden!

• #24   4. dec 2006 Nu faldt jeg selv lige over en links-samling: (link fjernet)

• #25   4. dec 2006 Peter fuldstændig klædt som en muslim.. nærmere sig en Thansen butik... kigger sig over skulderen .. "ingen kigger .. jeg tager chancen og løber derind "

• #26   4. dec 2006 Tjaaa... det er lidt ligesom at en suzuki wagon har aribags... og er erklæret sikker nok til de danske veje, men jeg ville nu nok hellere køre galt i en volvo eller audi...

• #27   4. dec 2006 Tore, hvor <b>ER</b> det rigtigt sagt smiley

• #28   4. dec 2006 Hvor ved du fra en wagon har airbags har du da været ude at kører i sådan en. Så ville jeg heller gå rundt smiley

• #30   4. dec 2006 www.mlol.de

• #31   4. dec 2006 hej lasse. jeg har en helt ny Race Læderjakke tilsalg for 900kr den har ALDRIG været brugt og har alt beskyttelse inbygget i jakken og den er godkendt.. fin jakke bare lidt for stor til mig smiley skriv under min mc hvis det kunne være noget?

• #32   4. dec 2006 arr pis du har jo ingen kværn så kan du jo ik skrive andre steder end her..! smiley

• Grosen
    Grosen Tilmeldt:
    okt 2006

#33   18. dec 2006 Så har jeg fået oprettet min MC og kan igen skrive herinde! Jeg købte både jakke og bukser hos T. Hansen, men holdte mig væk fra deres hjelme. Er på udkig efter en Shark S800 i rød - så matcher den cyklen.

Er der nogle der kender forhandlere af disse i København, så jeg kan prøve den på?

Kommentér på:
MC-tøj

Annonce