957 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Syn med MC!!! Syn med MC!!!

Hej jeg står og lige har købt en Suzuki rf600r, min første MC, og den skal til syn her ved ejerskifte. Er der nogen det ved hvor meget de går op i potten?? Sælger påstår han har synet den med den på men helt ude i enden på den er der graveret NOT For Road Use.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syn med MC!!!
  • #2   10. feb 2016 Arh tror godt at i en alder af 30 år at jeg kan magte den:-)

• #3   10. feb 2016 Syns folk går ofte op i om den larmer, så i med en dB killer, eller grydesvampe...

Eller nemmest... Lad sælger syne den..

• #4   10. feb 2016 der er kun en måde at finde ud af din synsmand vil lade den gå igennem - det er at køre ud til ham. Går den ikke, så må du købe/låne/leje/bygge en ny og prøve igen.

Sjovt at min telefon automatisk retter "synsmand" til "synshandicappet" smiley

• #5   10. feb 2016 Jeg stod i samme situation i sommers, den blev ikke godkendt selvom den havde db killer monteret, så jeg måtte låne en potte. 2. gang tog jeg et lille synsted, de vidste intet om mc, hvis jeg var kørt derhen første gang tror der havde været bedre chancer.

• #6   10. feb 2016 Det er meget forskelligt fra synsmand til synsmand.

Jeg synede selv min i sommers, med en uoriginal potte uden E-mærke på.
    Han sagde selv: "Egentlig kan jeg jo ikke syne den med den potte på, meeeen..."

Det var nok fordi, at potten ikke larmede, at MC'en gik igennem - så, hvis du mener at den potte du har på nu er støjsvag, så kan det måske godt gå smiley

• #7   10. feb 2016 Har aldrig haft problemer med det.
    Men på min Kawasaki, blev jeg selv træt af larmen, fra den uorginale, og har købt en orginal, fra en skadet mc.
    vær dog opmærksom på, at køre du til tyskland, så har de ikke den store humor, når det gælder larm fra mc.

• #8   11. feb 2016 Jeg har en fin synsmand, der et par gange har sagt: "Du er jo kørt herhen på den, så må den jo være i orden", og så gået lidt rundt om den, og ordnet papirene.

Så det kommer også an på typen af synsmand.
    Og jeg ved godt at det er lidt fy-fy det han gør, men jeg har altid tjekket maskinen 100 % igennem hjemmefra.

Kommentér på:
Syn med MC!!!

Annonce