{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  INTERCOM HEADSET
  • #1   14. feb 2016 Det er måske OT i forhold til din tråd - sorry

Blot undrer det mig altid med disse intercom indlæg, - at man ikke bare slår blutooth eller wi-fi til på sine iPhones..? Og så kører med dem?

Det fungerer fint for os i vores lille famillie smiley måske det også gør det for alle dem der ikke opretter indlæg om intercom..?

Men jeg så bare nysgerrig på om det er en mulighed du har overvejet og valgt fra..?
    smiley

Sorry jeg lige spammer din tråd.. smiley

• #2   14. feb 2016 blutooth og wi-fi er altid til på min tlf men hvordan fanden får man den til at snakke med min hjelm uden sådan nået fint udstyr i ?

• #3   14. feb 2016 Jeg tænker blot, hvis I alligevel allrede har hver jeres iphone i inderlommen..?
    Behøver I blot spendere et par dollars mere til f.eks. Nedenstående.. smiley

Vi har altid vores i laderen samtidig, men det bestemmer i jo selv smiley
    Fordelen her er der ikke skal trykkes på noget, man taler bare, i konens hjelm kan hun blot lægge microphonen op i hjelmen så sidder den helt korrekt, jeg har klap hjelm så der må jeg lige fæste m et stk tape på højre kind pude men det virker også fint..
    Jeg syntes det er nok m højre earplug.. smiley

Rækkevidden er ikke så lang 10-15m.. Men man vender sig hurtigt til det.. smiley

Der findes også andre apps der kan tilsvarende.. Måske blot over WiFi istedet.. smiley

profilbillede
  • #4   14. feb 2016 Men jeg skal stadig have lyden ind i min hjelm om tlf er i inderlomme eller på styret er lige meget for jeg kan stadig ikke høre den

• #5   14. feb 2016 Hvis ikke du har earplugs m mic, må du lige ud og investere.. smiley

• #6   14. feb 2016 Eneste draw-back er hvis du vil lytte til GPS damen Dåse Åse, - kan den ikke samtidig virke som handsfree intercom.. smiley

Husk hvis du lytter til gps'en at slukke skærmen, den r der jo ikke brug for.. smiley

smiley

• #7   14. feb 2016 Det er mest tlf opkald og somme tider gps og jeg kan ikke lig at have nået ind i ørne så jeg skal have fundet nået til hjelme

Kommentér på:
INTERCOM HEADSET

Annonce