690 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

STR på brugt mc tøj STR på brugt mc tøj

Hello

Ska ha fat i mit første sæt MC tøj, sidder selvfølgelig og kigger lidt på brugt.
Kommer så i tvivl hvordan str fordeles.

Jeg er 183høj, hvad str. tror i jeg skal kigge efter? Bare ca, +/-
Fandt lige noget på gulgratis i str. 52 aner ikke hvor stort det er.

Ved godt det skal prøves, men ingen grund til at tage kontakt hvis det allerede er for småt det jeg kigger på
håber på svar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Lagt klikgulv 4kvm 900 kr.
  • Samling af 2 stk. metalreoler 2.000 kr.
  • Klipning af ca. 28 m hæk inkl. bortkørsel 1.950 kr.
  • Stigereol samlet 400 kr.
  • Montering af 2 klædeskab og en sofabord 70x40 1.100 kr.
  • Maling af entre 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  STR på brugt mc tøj
  • #1   23. feb 2016 Sider selv og kigger.
    Har fundet frem til at størrelser er en sjov ting nogle steder skal jeg hade medium andre steder XL
    Så tror kun der er for at køre ud og prøve det

• #2   23. feb 2016 Ja du har nok ret.

Jeg har også skrevet til de forskellige hvor høje de er, bare for at ha et udgangspunkt smiley

• #3   23. feb 2016 Jeg er 183 høj.
    Kørte i str. 52 da jeg var overvægtig.
    Idag bruger jeg 48/50. Så kommer an på din kropsbygning.

• #4   23. feb 2016 Er ikke overvægtig, så måske 52/54 er meget passende

• #5   23. feb 2016 Jeg er på den gode side af 180 og lidt spinkel af bygning (så har cyklen ikke så møj og slæbe på) og jeg mener jeg bruger 52 i Berit læder dragt og bruger medium i lang model til tekstil tøj smiley så ja, large eller 52 er nok deromkring

• #6   23. feb 2016 Jeg måler 185, og er semi-atletisk af bygning. Dainese str. 54 passer mig nogenlunde, men kan blive lidt trængt omkring ryg/bryst og hals.

• Mikael C
    Mikael C Tilmeldt:
    jan 2015

Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 37
    #7   23. feb 2016 Søg på google, og du finder svaret

• #8   23. feb 2016 Er 179 og i form 85kg der er det 54 buks og jakke i 56 alpinestar i de gamle modeller.

Er 179 og 95kg med mave der er det 54 i buks og jakke kan lige gå til 56 i de nye modeller.

Kan slet ikke få den gamle 56 jakke på nu. Den hedder også 56, men virker mindre i den gamle model

Meget forskelligt fra mærke til
    Mærke og model til model.

• #9   23. feb 2016 Størrelser på MC kluns er total uigennemskueligt, - du er nødt til at prøve dig frem.! smiley
    Det der er str. 52 i et mærke,- er 54 eller XL/short i et andet mærke..
    Numrene er ofte kombineret med et "slim" eller "long sleeve" eller BB (Big belly)
    smiley
    Derudover, har stort set alle fabrikanter sports-linjer, så jakke og bukser er formet så det passer når du sidder på biken men måske ikke når du står og går..!

Sååå.. Deeet.. smiley
    smiley

• #10   23. feb 2016 Jeg er 187, 88 kg og min Alpinestars dragt er str. 56 smiley

• #11   24. feb 2016 Som andre siger så giver størrelserne ikke altid logisk mening. Jeg bruger gerne 32 i bukser og generelt Medium i det meste, og købte et par kevlar jeans i Bikeshoppen i Viborg hvor jeg skulle helt ned i størrelse XS før de passede. De må være lavet til nogle ordentlige makkere.

• #12   24. feb 2016 Det er total uoverskueligt marked.. jeg er 188 høj og vejer 82kilo. Har prøvet nogle 54,56 og 58 jakker, hvor jeg følte mig som Luna i det blå telt.. nu har jeg købt en alpinestars i 56, og den sidder perfekt smiley

• #13   24. feb 2016 Drenge til det ligesom gummi.

Det skal prøves på, inden man køber det.

Nogen mærker bruger man small, andre der bruger man x-small

Kommentér på:
STR på brugt mc tøj

Annonce