1.167 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Hvem hader sin cykel????? Hvem hader sin cykel?????

jeg så idag en honda cbr 600 F2/3 rød/hvid med en akrapovic udstødning på, nede på banegårdsgade/bruunsgade i århus

Hvem skal have tæsk?????? salt-vognen kørte forbi 3 minutter tidligere, ikke at jeg aner hvad fanden den skulle ude idag!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem hader sin cykel?????
  • #1   19. dec 2006 har set flere cykler der stadig drøner rundt.. for nogen er det jo bare et transportmiddel...

• #5   19. dec 2006 Det er da bare jer andre der er nogle kællinger når I stiller cyklen i vinterhi!

Skal lige have et andet bagdæk på Alpen, så er jeg også klar til sne!

• #6   19. dec 2006 jamen det er da rigtigt, jeg bliver bare helt ked om hjertet når jeg ser en så fin cykel ude i salt

• #7   19. dec 2006 Jeg så også en SV 1000 i Høje Tåstrup idag, og græd vedmodigt,,,,,,,,,,,, Snøft

• #9   19. dec 2006 der er nu også flere biler der bliver sat væk for vinteren . kig ind på bilgalleri evt smiley .
    de er lige så ømme over for flere af deres biler som vi for vores mcère .
    det har jo nok at gøre med om man er entusiast (sikkert stavet forkert) eller "bare" skal bruge et transportmiddel.

• #11   19. dec 2006 Jeg melder mig gerne som en der hader min (ene) MC... Hondaen er grim og klam, rusten og råden, har ikke skyggen af køre-egenskaber eller bremse evne, men den starter hver morgen... ;o)

og som jeg har sagt så mange gange før, der er forskel på MOTORCYKELISTER og folk der bage ejer en MC... hvorfor mon jeg altid får UD-stemmer for at sige det??? ;o)

/Rumle

• #12   19. dec 2006 rumle, som ejer som cykel avavavavavav, sorry ku ik dy mig og du ka jo tåle det*GG*
    jeg så faktisk en mille i morges på ringvejen i århus, og da jeg holdte ved siden af den ku jeg se masser af saltspor på dækkene, øv øv stakkels mc

• #13   19. dec 2006 jeg så en fin gammel numbus med sidevogn i højbjerg. der er da synd synes jeg.

• #14   19. dec 2006 jeg har mødt 2 idag, først en fin chopper (damn et pudse arbejde når han kommer hjem) og så et par gutter der lige havde hentet en fzr1000 genesis, jeg tænkte godt nok også mit da jeg så det damn damn

• #15   19. dec 2006 det kan være én tur det drejer sig om og vaskes den godt igennem, når den kommer hjem, så overlever den...

• #16   19. dec 2006 jeg køre da også på min skipper hele vinteren i salt (men den er der jo nok mange der heller ikke vil kalde en mc)

• #17   19. dec 2006 Den diskusion kommer jo hver vinter smiley

Om man er "rigtig" motorcylist fordi man kører om vinteren eller ej, det ved jeg ikke...
    En "rigtig motorcyklist holder måske så meget af sin mc at han IKKE udsætter den for salt osv smiley
    Men jeg kan sagtens følge dem som har en vintermc (ville selv gerne have en offroader til det formål)

Personligt gider jeg ellers ikke køre i lorte vejr, da jeg kun kører for fornøjelsens skyld og ikke som et transportmiddel...
    Kald mig tøsedreng eller ej.....I don't care smiley

PS. Jeg møder 2-3 mc'er hver morgen på vej til arbejde mellem kl 5-6 om morgenen....og jeg tænker "fuck hvor de fryser" hver morgen mens jeg lytter til P3 og har skruet helt op for varmen i Transporteren smiley

• #18   19. dec 2006 Min Fz6 er nu også sat ind for længst, men så rent faktisk ind skolecykel idag ved Horsens.
    Men vejret har nu da også været fint nok til at man kunne trille en tur, så længe saltvognen ikke hhar været forbi, og det ikke er frost.

• #21   19. dec 2006 ha ha... den samme cykel mødte jeg ved hasle i dag ved 15-16 tiden. han så da rimelig glad ud ham der kørte på den...:-)

• #22   19. dec 2006 Selvfølgelig må folk selvom det er respekt for dem der vil kører nu, tror også jeg kunne have en masse sjov på en KTM med knolddæk på... Men som johan er inde på så skal man godt nok kigge sig for når man handler bike... Sådan en gennemsaltet kåbemaskine kan være rigtig hærget inde i krogene bag alt plastikken...

• #23   20. dec 2006 Jeg så een på en hvid FZR 1000 genesis idag.
    Fuck en idiot. Den ku ikke engang gå på baghjulet og lavede hjulspin i stedet. Den larmede som et godstog fra sin tuba af en skorsten.

MEN jeg smilede kraftigt inde i hjelmen.
    Jeg synes min MC er fin og velholdt. Og om jeg kører om vinteren når JEG har lyst på det køretøj MIN mor har betalt er vist nok MIN sag og MIN alene.
    Fuck hvor trækker den FZR da bare. hehe
    Det var så MIN mening. smiley

• #24   21. dec 2006 Har din mor ikke også lidt at skulle ha' sagt? smiley

• #25   21. dec 2006 Tudefjæs... smiley

Dette er en måde at bruge sin R1...

http://www.youtube.com/watch?v=yjBrpN9nmZQ&mode=related&search=

• #26   21. dec 2006 For år tilbage kørte jeg en vinter på en gammel MZ 250, det gør jeg ALDRIG mere. Fanme nej om jeg vil sidde på ryggen af en mc og fryse så meget, at det var lige før jeg skulle køre helt ind i kantinen og tø op før jeg kunne komme af maskinen..Jeg hader at fryse, og det er forøvrigt også med livet som indsats, når man kører mc om vinteren, hvor der både ligger flere cm sne og til andre tider er faldet islag. Jeg har prøvet at komme kørende og oplevet modkørende biler skride ud. Det er ikke skideskægt at se sådan en jernklods, på tværs af kørebanen komme glidende mod een..
    Og så det ÆVL om at der er rigtige MOTORCYKELISTER, og så dem der bare ejer en mc !! Det er ligeså forkert og dumt som den med at man først er en rigtig motorcykelist når man har været nede og ligge.. Jeg totalskadede på et tidspunkt min cykel i et grimt styrt, og jeg følte mig ikke som en mere rigtig motorcykelist bagefter, måske snarere tværtimod... Jeg kunne heller ikke drømme om at købe en mc der havde kørt om vinteren, de blir simpelthen ødelagt af det, el og alu og chrom holder ikke til det..
    Nej, så hellere 20gr i bilen, og musik på radioen, og en kop kaffe i hånden, det passer meget bedre til mig om vinteren.. :o))

Kommentér på:
Hvem hader sin cykel?????

Annonce