{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.766 visninger | Oprettet:

Daugaard
Daugaard
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 63

Here we go again: Hyosung - go eller no go? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Nu har jeg læst en masse herinde om Hyosung. Nærmere modellen GT 650 R. Enten elsker folk den, eller også hader folk den. Og problemet syntes at være, at folk der ikke har nogen erfaring med mærket ytre deres mavefornemmelse om maskinen. Derfor vil jeg gerne hører fra folk der ejer (eller har ejet), hvad jeres mening og erfaringer er med maskinen? Jeg har kigget nærmere på modellen fra 08 med sort stel.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til gipsloft 6.500 kr.
  • Hjælp til nedrivning og bortkørsel af indbygget skabe 950 kr.
  • Hang up lamps into concrete ceiling and install two dimmers 2.250 kr.
  • VVS-reparation 860 kr.
  • Rens af terrasse 1.900 kr.
  • Fældning af mindre blommetræ 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Here we go again: Hyosung - go eller no go?
  • #1   13. mar 2016 Du får ikke sandheden af hverken ejere eller tidligere ejere.
    Folk der har en roser den i håb om bevare mere end skrot værdien, folk der har ejet tør ikke indrømme hvor meget de dummede sig og hvor stor en fejl købet var.

Mine erfaringer:
    Lånte en i et par uger, den kører som en pakke pølser ! Forklædt forældet teknik pakket ind i kineser plast.

• Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 70
    #3   13. mar 2016 Kør en tur på en, hvis den gør dig glad, og den ser fin ud.
    Så køb den og pas den og plej den, og vær efter den for rust.
    Personligt er det ikke en cykel jeg har lyst til at eje, syntes ikke det jeg har set har givet mig det bedste billede af kvalitet.
    Men en MC skal få dig til at smile helt op til ørene når du trykker på start, og så skal smilet sidde fast lige ind til du får af vide at du skal arbejde over smiley

• #4   13. mar 2016 Jeg sy'ns det de andre siger..! smiley
    ++ Alt omkring køb og livet på en MC er - Gut feeling..! smiley

Umiddelbart er det jo "copy paste" af det lille svin sv650, så helt galt kan det vel ikke være.. smiley
    Jeg har lige rundet 130000 på en mini Vee også m samme motor konstruktion og den spinder stadig som en lille laber missetat.. smiley

Sååå.. Ded... Er da grov.. smiley

• #5   13. mar 2016 Super meget cykel for 20000kr, havde en 1000km, men ville ønske det havde været en 1000ccm, kørte fedt og ret nem og håndtere.
    Men ja der er nok et ægteskab til døden jer skiller...:0)

• #6   13. mar 2016 Har en som ekstra/ vinter cykel, den kører fint nok, og er en rigtig fin cykel til pengene.. Min er en 12'ere der har kørt 6tkm.. Den kostede 16000kr.. Så kan det ikke gå helt galt

• #7   13. mar 2016 Den skulle efter sigende køre ret godt. Dog skulle den godt kunne klare en opgradering af affjedring generelt. Men det skulle også være det eneste negative ved den hvis man ser på prisen. Du skal dog nok leve med at du har den til den ikke kan mere, da mange har noget imod mærket.

• #8   13. mar 2016 Kender ikke nogen der har noget imod mærket, det folk har imod den er derimod den elendige finish, kvalitet, forældet teknik samt kritiske bremser og køreegenskaber.

• #9   13. mar 2016 #4 Og Suzuki sv er bare en copy paste af Ducati monster smiley

• #10   14. mar 2016 #9
    Øhh - Hvordan mener du.?
    Nårh.. Fordi det også er en v2'er..? Måske.. smiley
    Men det r der jo så mange der er smiley smiley

Jeg nævnte kun de tre fordi de har præcis samme motor, - med en mindre forskel i knast og cdi programmeringen smiley
    smiley

• #11   14. mar 2016 Henrik A. de 3 ? ingen af dem deler så meget som en skrue , jo kubikkerne deler de ... men det er vel bare luft

• #12   14. mar 2016 #11
    What! smiley
    Nårh.. ja - hvor mange er det nu du har skruet på?

Kom så mæ'et?
    smiley

• #13   14. mar 2016 Skær ned på hverdagsrødvinen Henrik smiley
    Der er ingensteder på en hyo du kan bruge suki stumper. Hyo vil gerne have folk til at tro det er Suzuki . Ligesom dem der laver china pitbikes gerne vil kalde motoren for Honda.

Hyo's motor konstruktører har haft en stak japanske v2ere at kigge efter ingen tvivl om det. Men der er intet copypaste smiley

• #14   15. mar 2016 Nej fanme nej - ikke Barollo'en!! smiley
    Så hellere skære ned på tid m konen.. (Blot ikke onsdag aften! smiley )
    Blir man vist mere ligevægtig af har jeg hørt.. smiley

Ja- kan godt se der er gået noget licens lir i det med den Hyosung - og så er det måske en anden snak vedr. Holdbarhed osv.. smiley
    Den har ellers fået relativt gode anmeldelser med på vejen - Daugaard.. Så den er måske værd at gå efter..!? smiley
    http://www.magacin.dk/motorcykler/test-ny-staerk-650ccm-motorcykel-til-34998kr/ar6015/

Men hvis valget stod mellem en sv og den i relativ samme stand.??
    Gik jeg nok m det lille SV'in..!!
    Der ER en årsag til det var den mest solgte lige da den kom frem..
    Og som min - kan den tåle nogen tæsk på den gode måde.. smiley

Men dit valg smiley

smiley

Kommentér på:
Here we go again: Hyosung - go eller no go?

Annonce