{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Lang sæson {{forumTopicSubject}}

Endnu en dag med 10-15 grader og vejene er knastørre, men selvfølgelig kolde.

Hvor mange lufter stadig deres 2-hjulede? Min blev pakket væk i oktober fordi vejret var skod og jeg ville være væk en god del af november og jeg regnede med sæsonen så ville være helt slut.

Men med ferie til d. 8, og vejr som nu, overvejer man jo jævnligt om man lige skulle have en sidste tur...

Hvad med jer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lang sæson
  • #1   27. dec 2006 hvis forsikringen dækker kunne man vel godt trille en tur.

• #2   27. dec 2006 Jeg stoppede også i oktober. Troede vejret blev som det plejede, men kan jo så se nu at, det ikke helt holdt stik smiley
    Men jeg pakker den heller ikke ud før et godt stykke ind i det nye år.
    De salter en gang imellem og jeg gider simpelthen ikke at trække min cykel igennem sådan noget. Også selvom den sikkert sagtens kan holde til det.

En anden ting er jo også at ens forsikring vist ikke helt dækker det den skal i disse måneder, så det tæller også ind hos mig.
    Men altså.... Jeg er da mega fristet, hehe smiley

• #3   27. dec 2006 Jeg skal da lige hilse og sige, at blæser jeg igennem på min atv med 120km/t så der fandme godt nok for koldt efter 15 min. var ude at trille en tur i Elling igår "på vejene" Og det er alt for koldt smiley

• #4   27. dec 2006 jeg har kørt på en mindre cykel hele dec. det et spørgsmål om rigtige påklædning ''sagde mor engang'

• #5   27. dec 2006 Havde jeg en atv tror jeg sgu nok jeg ville kører når der kom sne he he

• #6   27. dec 2006 Hmmmm...Kører HVER dag,men det er nu også lidt af nød.Har ikke bil eller kort til en sådan,så hvis jeg ikke skal gå 8 km til arbejde hver dag, ja så er det min vintercykel der klarer det. Men det er da rart med de temperaturer der er i øjeblikket,så er det jo en fornøjelse at køre.
    Så mit råd er ; få dig en billig vintercykel, der er faktisk rigtig mange dage i løbet af en vinter ,hvor det er vejr til det.
    Og så lige et godt nytår til jer alle.
    MVH kim.

• #7   27. dec 2006 Jeg fik lige noget at vide den anden dag ang forsikring i vinter perioden med at man har stadig ansvar på den i de 3 måneder den skal stå inde, men det kun er kasko der forsvinder.
    Er det rigtigt??

Og hvis der slet ikke er forsikring på den, hvad så ved tyveri?

Ja jeg kan godt læse min police igennem, men kan ikke lige finde den (UPS) og der er jo så mange her inde som ved en masse

• #8   27. dec 2006 det er altså noget fis, det der med at jeres forsikringer ikke dækker!... min dækker, og jeg giver kun 2500 om året i ansvar... og der er ingen klausul på...

• #9   27. dec 2006 kaskoen frafalder, hvis man kører... alt det andet er juridisk huggeri... hvis cyklen er løst forsvarligt inde... så dækker den. så hvis man kører har man kun ansvar...

• #10   27. dec 2006 Det er ikke fis på cykler med kasko. Og det er min tilfældigvis smiley
    Men ja. Der vil altid være ansvar på din cykel, året rundt. Men hvad hjælper det, når jeg nu rammer en frostplet og kvadre cyklen op ad et træ? hehe.

Lidt stærkt udpenslet måske, men det er stadig derfor jeg ikk lige vil køre på min mc til 100.000kr om vinteren

• #11   27. dec 2006 Dejligt, så blev jeg det klogere.

Så har jeg lært noget i dag og kan godt gå i seng, når MotoGP er færdig smiley

• #12   27. dec 2006 Nikolai. Du er en fis smiley Få kasko på, så oplever du samme smiley Forskringsselskaberne vil jo ikek betale nye cykler hver uge fordi det er glat på vejene smiley

• #13   27. dec 2006 Jeg kører året rundt, men det er lige så meget af nød som af lyst.
    Og det har været skønt her i de sidste par dage. Overvejede at skippe julefrokosten den 25. for en køretur. Men familen ville måske nok ikke have syntes godt om det. Så jeg drak mig glad og spiste mig tilpads.

• #14   27. dec 2006 roadpsychopath<Lyngby>

Ved i kommer til at hade mig nu, men jeg glæder mig til der kommer 5-10 cm sne, og der bliver isglat.. Jeg elsker det. Tro mig, det er det fedeste af det fedeste.. i burde overveje at anskaffe jer en atv i vintermånederne smiley

• #15   27. dec 2006 Om der er kasko på kommer jo an på din aftale, du kan jo både for ansvar, ansvar+kasko og ansvar+kasko minus vinter.

Og det er kun kasko der dækker tyveri, desværre.

En vintercykel var måske en meget god ide, men det koster jo også hehe

• #16   27. dec 2006 Lasse H. Nu ved jeg i mit tilfælde at jeg ikke har forsikring (kasko) på hele året. Men det du siger er så at der hellere ikke er noget der dækker ved tyveri?

Damm, godt den står i min lejlighed smiley

• #18   27. dec 2006 Kører selvfølgelig også mc endnu.

Hvorfor ikke køre??

Alex..

• #19   27. dec 2006 Tjaeee, min CBX koster 1800 i kasko. Den dækker kun kørsel i 9 måneder, men i de 2 vinter måneder er den dækket med tyveri, brand og hærværk.
    På ingen af mine tidligere MC'er har forsikringen dækket kørsel i vintermånederne, det krævede man tegnede en vinterforsikring.. Så det er ikke noget fis når folk siger der ikke er dækning i 3 måneder. Men det gælder altså kun for kørslen.

/
    Jesper

• #20   27. dec 2006 Forsikringspolicer er forskellige

Rigtig mange er i dag indrettet således, at der er ansvarsdækning hele året, men dec,jan, og feb er der kun kaskodækning ved brand, tyveri og skader opstået på cyklen ved uheld opstået PÅ værksted - ikke på vej til og fra.

Hvis I ikke afleverer pladerne kan I altså meget ofte køre, men det er så uden kasko!

• #21   27. dec 2006 HEll no way, salt bøssen har jo været ude, så skulle det i hvert fald være på en eller andet gammlt øg

• #22   27. dec 2006 Jeg kører af og til, så længe det ikke er vildt koldt eller der er salt, så kan man da lige så godt udnytte det smiley

• #23   27. dec 2006
    wheelie king Aka dækskifteren R:

Hvis det er den eneste grund, så er du enten doven eller en pivskid smiley

Saltet gør ingen skade, hvis du bare vasker det af når du kommer hjem smiley

• #24   27. dec 2006 så kal mig en pivskid, min familie hører til den del der passer på sine ting, de bliver brugt, men vi passer på dem imens, og jeg er af den overbevisning at slat ikke er godt, det så jeg efter jeg kørte den hjem fra forhandleren, der rustede den efter 2 dage ved tanken

• #25   27. dec 2006 Hold da fast- jeg er tilpas imponeret:-)

Kommentér på:
Lang sæson

Annonce