916 visninger
|
Oprettet:
Hva sker der lige?? {{forumTopicSubject}}
Hey hallo!
hvad sker der, helt ærligt! hvad skal vi med alt det sne??
en tier på at vejrguderne ikke har motorcykel, eftersom der kun er lidt over 2uger til sæssonen starter
ØV ØV
Men lad os da håbe at lortet smelter i en fart, hvis de da bare grusede istedet for alt de salt.
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
Man burde flytte til syd Spanien...
aug 2004
Følger: 33 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 389
der er ikke noget sne her.
mvh renè c
okt 2004
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 345
Hva sker der lige??