Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki GS500E på A2 kørekort
  • #1   13. apr 2016 Du skal nok finde en der ikke har over 48 hk. Ellers er det ikke et problem. Der var en på den køreskole jeg tog kort hos til dem der ville have A2 kortet.

• #2   13. apr 2016 Du må gerne køre på sådan en med A2. Hvis jeg husker rigtigt, så har den 47 hk, så man finder ikke en som passer meget bedre til A2 kortet smiley

• #3   13. apr 2016 De første havde vist 51 hk eller sådan noget, så vær opmærksom på hvad der står i attesten

• #4   13. apr 2016 Den har 52hk.
    Har synet min som droslet men har ikk monteret.

Du kan evt låne papiret hvis du bor omkring Esbjerg ellers købe hele sættet. Helt nyt aldrig åbnet.

• #5   13. apr 2016 droslingsæt følger cyklen helt ned til stel nummer.

• #6   13. apr 2016 Ja men ikk mit. Det bare et papir underskrevet af leverandøren

• #7   13. apr 2016 Frem til midten af 90'erne har den 52hk

• #8   13. apr 2016 som jeg har fået det fortalt af bruun larsen mc forretning, så ligger forskellen på hestekræfterne i luftfilteret, den "gamle" model med 52HK har et væsentligt større indsugningshul i filteret end den nyere model med 47-48HK.. Jeg blev samtidig oplyst om, at hvis man monterer det nyere filter på en gammel, og bringer papiret på filteret med til synshallen, så var det en godkendt drosling.. Jeg ved at filtrene kan skiftes frem og tilbage mellem dem, da jeg selv har kørt med et nyere filter på en ældre gs500, lige indtil at jeg opdagede forskellen da jeg købte nyt filter. Hvis du søger lidt på nettet, så vil du også støde på et dokument fra suzuki der beskriver det samme jeg lige har fortalt

Mvh

Kommentér på:
Suzuki GS500E på A2 kørekort

Annonce