{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.414 visninger | Oprettet:

kobling glider {{forumTopicSubject}}

hej mcg jeg håber i kan hjælpe mig lidt, jeg har den her honda crf 150r ombygget til motard

vi har gået og tunet lidt på den igennem tiden med noget

bedre udstødningssystem
portet topstykke
justerbar leakjet
159 cc big bore kit
Suter slipperkobling

over vinteren fik den 159 cc cylinderkittet på

men den glider ad h til i koblingen, der er 2 "fjedre" som er sådan nogle trykskiver der er en lille som styrer slipper funktionen og så er der en stor som trykker på koblingspladerne

nu fandt vi aldrig ud af hvad vi har i da der intet stod på den men vi fik os regnet ud til at den var på ca 1200 n

vi satte så en trykskive i på 1700 n men den gled lige meget i koblingen

vi har fået foreslået at hælde automatgearkasse olie på den

den her motor kører med gear og motorolie for sig!

men er der ellers andre råd man kan få en trykskive helt op til 2100N men hvor meget det så vil hjælpe er spørgsmålet

hjælp hjælp hjælp smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kobling glider
  • #1   16. apr 2016 nu skal det lige siges den er effektforøget til ca 26 hk i topeffekt (std 22,5) og nok 8 hk mere i bundtrækket

  • #2   16. apr 2016 hvad for noget olie kører du på i gearkassen nu ?


  • #3   16. apr 2016 fuchs silkolene gear oil light den skulle svare til en 10-40



  • #4   16. apr 2016 mekanikeren roder med den lige nu han har været det hele igennem 3 gange og kan ikke se at det skulle være samlet forkert, vi har også været ovre ved en som har rodet meget i de slipper koblinger jamen det er efter bogen, både emd pladestakken

    den har lige været på rullefelt med atf automatgearkasse olie uden forskel


  • #5   16. apr 2016 der er bestilt barnett koblingsplader nu og så får vi fat i den kraftigste trykplade og så prøver med med fuch´s gearolie igen

    ham jeg købte cylinderen af bruger selv det kit + stroker krumptap så den er oppe på noget nær 170 cc og han kører med standard kobling og gearolie

    så umiddelbart kunne det tænkes at pladerne er noget lort


  • #6   16. apr 2016 Det er i hvert fald ikke pga. olie som du selv siger .. det lyder som pladerne .. Det har sgu ikke noget at gøre med at der er et stroker kit på .. Vi kan skam prygle en tuner 150 på Lommel i Belgien , som går for at være verdens tungeste sandbane, og der er der ingen problemer, heller ikke med standard kobling ..

    Hvis ikke der er pladerne, så der være et eller andet som ligger forkert, så den ikke kan slippe 100% !?!? .. men hvis I har kikket alt igennem ... hmm ..


  • #7   16. apr 2016 ja nu prøver vi de barnett og så er jeg ved at lede efter en trykplade på 2600 n

Kommentér på:
kobling glider

Annonce