1.560 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Yamaha TDR 125 off-road Yamaha TDR 125 off-road

Nu fik jeg kørt det mc-værksted som har haft min mc i to år og skiftet stempel to gange uden held og kørt den til en af de store seriøse Forhandlere i Aalborg , han adskildte lige toppen af motoren igen og fand straks ud af krumptappen er defekt så der skal en ny i pris ca 7000-10000 hvis han skal gørre det....!! Hvad gør man .? Hvad gør man ved den første repperatør der har haft den mc i to år og det har kostet mig ca 8000-10000 den er køreklar..? Jeg har ikke nævnt nogle navne her for ikke støde nogle men jeg mener næsten at sådanne en mc-reparatør skulle hænges ud , det ville jo værre en katastrofe hvis andre fik samme behandling med spild af ens penge og tid. Jeg har haft en mc i 2år og kørt ca 15-20 km på den , har betalt vægtafgift og forsikring mens den holdt ude ved ham i håb om at den ville komme ud og kører igen , men nu står jeg næsten ved samme punkt som da jeg startede ...Hvad gør man ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha TDR 125 off-road
  • #1   10. jan 2007 Jeg ville nok prøve at finde en anden motor istedet for, ved godt at den så ikke er nyrenoveret, men mon ikke du kan finde en hel motor til under den halve pris, det vil jeg tro!!
    Har du undersøgt om man kan det???

• #2   10. jan 2007 Tag en smuttur over grænsen og køb en hel mc ... kig lidt på mobile.de der får sikkert også motorer alene med få km

• #3   10. jan 2007 Skulle lige bøvse igen smiley hvad med lc-racing ved rønnede tlf 56711323 tænker de har noget på lager til fornuftige priser i forhold til 8 - 10000

• #4   10. jan 2007 Helt iorden Ducatisten. Ja det er måske også bla. derfor jeg har haft tålmod,men nu må jeg sige at den er ved at værre brugt op og de penge kunne jo også havde værret brugt på noget andet "sjov".
    Men jeg må sige at det værksted ikke er vær at besøge efter sådanne en oplevelse. Jeg har faktisk overvejet om man skulle kører en sag mod firmaet , også for at andrer ikke skulle få samme oplevelse på det sted.! Men skal lige undersøge lidt først omkring det praktiske i sådanne en sit, det er jo trods alt ikke en hel bondegår det har kostet indtil nu...:-)

• #5   10. jan 2007 Peter S: Kan du slet ikke overtales til at fortælle hvem det er?

Kommentér på:
Yamaha TDR 125 off-road

Annonce