{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Angående vejret
  • #2   14. jan 2007 Ja - kunne den ikke komme hurtigere smiley

Der fokuseres altid på de dårligere sider ved global opvarmning, men hvem ville ikke give deres børn en verden, hvor man kan køre motorcykel hele året rundt og ikke behøver at rejse væk fra vinterdepressioner...

• #3   14. jan 2007 Det er nu, at alle mc'ister i norden burde trække dyret hen til fordøren og lad den stå der og blæse udstødningsgas ud af døren i nogle timer, så vi kan få gang i den drivhuseffekt! smiley

• #4   14. jan 2007 Haha Simon N smiley

• #5   14. jan 2007 Et råd kunne også være, at I tager alt plastik, der er inden for rækkevidde, og så brænder det af ude på græsplænen!

• #6   14. jan 2007 Slap dog af.. Du har åbenbart ikke forstået ironien bag de ting, der bliver skrevet i det her indlæg?

Snup en grøn, og tag en lur, champ - det lyder til, at du kunne trænge til det!

• #7   14. jan 2007 Hmmm, det er noget med at køer, ja, muuh-jeg-trøvtygger-græs-og-glor-dumt-på-dig-mens-du-drikker-min-mælk-køer bidrager mere til drivhuseffekten end biler! smiley

Men jeg vil gå ud og hælde Round-Up på alt grønt og banke kobber-søm i alle træer på min vej!

Søren, der lader lyset brænde i nat mens græsslåmaskinen står i tomgang i indkørslen

• #8   14. jan 2007 Jeg gør hvad jeg kan for at bidrage til den globale opvarmning.
    Jer er dog bange for at det menneskeskabte bidrag er forsvindende i fht. de naturlige svingninger i klimaet.

Til sidst en lille gåde:
    Hvor eget stiger vandstanden i et glas, når isterningerne smelter?
    smiley
    Jan L

• #9   14. jan 2007 Jan: Det stiger ikke..
    10% af isterningen stikker ovenfor.. Massefylden af is og vand er ikke den samme, og de 10% svarer til forskellen her imellem, så derfor stiger vandstanden ikke..

• #10   14. jan 2007 Jeg er rimelig taknemmelig for global opvarmning og drivhus effekten, hvis det ikke var for den, ville danmark stadig være dækket af is.

mht. isterningen i et glas vand, det er rigtig nok at vandstanden i et glas vand ikke stiger når isterningen smelter, men i den virkelige verden (læs: nord og sydpolerne) ligger en betragtelig del af isen, altså ikke i vandet, men på land jord. Så hvis den smelter ja så stiger havene og øer som bornholm kommer til at stå under vand, hvilket jo ikke er så godt.

• #11   14. jan 2007 Ja Jan, tror du har ret ang. klimaændringerne...
    Jeg læste et sted, at et enkelt vulkanudbrud forurenede mere end hele menneskeheden ville kunne nå.

Men ja, væk med køerne og vi har en reduktion af gasser på 1000% hehe. smiley

• #12   14. jan 2007 Førstepræmien går til Simon for hurtigt og rigtigt svar på det stillede spørgsmål.
    Andenpræmien går til Henrik, idet vi ser bort fra køerne.
    Trediepræmie til Michael, da han her ret mht. Sydpolen, men da Nordpolen består af is alene, kan det ikke blive til mere.
    Nu venter vi kun på første marts.
    smiley
    Jan L

Kommentér på:
Angående vejret

Annonce