{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

Tank / reservetank på min Kawasaki ER5 {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige blevet det glade ejer af en Kawasaki ER5, men i dag da jeg var ved at vaske den lidt, så jeg at den knap eller hvad den nu hedder, som viser om man køre på alm eller reservetank umiddelbart peger mod reserven. Det var dog der den stod da jeg købte den, men det kan jo også være den lille plade som det står på der vender forkert. Er der nogen her der har forstand på det?

Mvh. Thorbjørn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tank / reservetank på min Kawasaki ER5
  • #1   7. jun 2016 Mon ikke at den bare står på reserve??? Det lyder "lidt" mere logisk, end at nogen skulle have vendt pladen (og så ville symbolerne vel også vende "på hovedet"??? ) smiley

• #2   7. jun 2016 Ja, men synes også at der står No istiden for on, men det andet står vist rigtigt nok. Tror du har ret. Den tidligere ejer har nok altid bare kørt på reserve. For ja det er da lidt ulogisk at vende pladen om? Tænkte bare en der ikke vidste måske havde haft den af og bare vendt den tilfældigt...
    Må se om jeg kan finde en plade, der ser lidt pænere ud. smiley
    Tak for svaret.

• #3   7. jun 2016 Prøv at google er5 Kawasaki petrol tap, så kan du finde billeder i massevis

• #4   7. jun 2016 Tak Gunner.
    Jeg har prøvet at Google hele dagen, men kunne ikke finde navnet på den dims. ??

Mvh. Thorbjørn

• #5   8. jun 2016 Min står vidst på det samme som din, og har den også gjort siden jeg købte den smiley

profilbillede
  • #6   8. jun 2016 Tak Sarah, men det ser ud som om din peger modsatte vej end min. Altså din peger på on. Jeg er dog glad for dit billede, da det er lettere at se teksten.
    Håber jeg kan få min pudset op, så den bliver lige så fin. Ham der havde den før gik åbenbart ikke så meget op i det. Så min ER5 trænger til en del knofedt og kærlig omsorg. ??

Kommentér på:
Tank / reservetank på min Kawasaki ER5

Annonce