{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.176 visninger | Oprettet:

Motorcykel stjålet i Kbh NV {{forumTopicSubject}}

Hej hvis der er nogen der ser en sort/rød Suzuki Gsxr 750w årgang 92, med registeringsnummeret HD11497. Så må i meget gerne kontakte mig (29908543) eller politiet.

Cyklen blev stjålet at to unge drenge med hættetrøjer på en sort scooter (måske en Aprillia Sonic) ved Lidl´s parkeringsplads på Bisidddervej i Nordvest.

MVH.
Frederik Lind.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorcykel stjålet i Kbh NV
  • #1   16. jun 2016 Kigger i brokvarterene og på Vestegnen..

• #2   16. jun 2016 Så er den hermed delt inde på FB'ern
    Mvh jens

• #3   16. jun 2016 Kigger efter den i NV

• #4   16. jun 2016 stor skrivebremselås havde forhindret det.. det er jo nordvest! Hvordan tør man uden. kigger nordpå selvom vi nok godt ved hvor den køre alle sammen

• #5   16. jun 2016 Den skal nok bruges til et drive-by-shoting i weekenden også efterfølgende brændes af.

De må da være nået fixe hvis de kan lirke ratlås op og få den til tænding imens du er i lidl og købe 2 liter mælk.

• #6   16. jun 2016 Jeg kigger efter den i KBH-området.

Jeg ser ofte at det er lidt ældre modeller som kortsluttes og stjæles. Hvorfor bare ikke placere/gemme en kontakt på mc'en som startspærre ? Kontakten koster en 20'er og tager ikke mere end 5 min at sætte den på.

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 358
    #7   16. jun 2016 Fortjener "Motorcykel stjålet i Kbh NV" ikke snart sit eget underforum?

Eller en fortløbende tråd? Dagens motorcykel stjålet i NV

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

#9   16. jun 2016 Og det er IKKE fordi jeg synes at emnet er uvæsentligt, tvært imod.

• #11   17. jun 2016 jeg tar ind kigger i køge og område.

• #12   17. jun 2016 stjålet at to unge drenge med hættetrøjer ! Passer på 9 ud af 10 i Nordvest, prøv kig i Mølner parken, der ender alt hvad der kan stjæles

• Esbern Snarre
    Esbern Snarre Tilmeldt:
    mar 2012

Følgere: 3 Svar: 312
    #13   17. jun 2016 Jeg ser ofte at det er lidt ældre modeller som kortsluttes og stjæles. Hvorfor bare ikke placere/gemme en kontakt på mc'en som startspærre ? Kontakten koster en 20'er og tager ikke mere end 5 min at sætte den på.

Det kan jeg godt fortælle dig: Fordi så kommer du ud til din motorcykel en dag og opdager, at nogen har kværnet låsen med en skruetrækker og brændt ledningsnettet i stykker i et forsøg på at omgå startspærren.

Been there done that.

Så hellere skrue møtrikken på forhjulet af hver aften, så de vælter, når de prøver at køre væk.

• #14   17. jun 2016 Et startkabel med 380V til koblingsgrebet smiley

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

#15   18. jun 2016 http://ekstrabladet.dk/112/drama-paa-noerrebro-betjent-maatte-traekke-pistol-over-for-truende-maend/6146251

- Vi havde en episode med en motorcykelbetjent, der eftersætter en grøn motorcykel på Østerbro og Nørrebro, og den ville ikke standse. På et tidspunkt er der en anden bil, der kører efter motorcykelbetjenten, og da betjenten kører igennem noget chikaneværk, løber fire-fem personer ud fra denne personbil i truende fremfærd mod betjenten, siger vagtchefen.

Ifølge Henrik Svejstrup føler betjenten sig så truet, at han bliver nødt til at trække sin peberspay for at holde dem på afstand.

- Han bruger den ikke, men de reagerer ikke på det. De har stadig voldsom fremfærd mod ham, hvorfor han trækker sin tjenestepistol og bliver nødt til at standse dem på den måde.

- Da de ser pistolen, stopper de. Betjenten tilkalder hjælp, og de løber fra stedet, siger vagtchefen.

Kommentér på:
Motorcykel stjålet i Kbh NV

Annonce