1.786 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

kobling brændt af kobling brændt af

Hvorfor er koblings pladerne i midten helt tørre? inden bagerst er de våde, og forrest er de også våde? og både lameller og plader har fået varme zoner. så det har fandme været varm. det tyder jo på den ikke er blevet kølet/smurt?. og jeg blev anbefalet at smide power one racing 10/50 olie på fra castrol. kan olien have været for tyk?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kobling brændt af
  • #1   17. jun 2016 kommer an på hvor gammel cyklen er

• #2   17. jun 2016 hvis det er en af de 20 år gamle japaner kan de ikke tåle fuldsyntetisk olie der kan du maximum bruge semisyntetisk og sådan er det bare uanset hvad mange anbefaler

• #3   17. jun 2016 Hvis du bruger den olie der står opført i ins bogen, så går du aldrig hel galt i byen.

• #4   17. jun 2016 det en gsr 600 fra 06..

• #5   17. jun 2016 Castrol foreskriver 10w-50 til din MC og deres anbefalinger følger producentens - Så umiddelbart bør det ikke skyldes dit olievalg.
    Jeg har ikke det store forstand på selve vådkoblingssystemet!

• #6   17. jun 2016 Skriv du bare Mikkel, der er ikke ret mange herinde der har forstand på det de rådgiver om. smiley

• #7   17. jun 2016 Ja den burde ikke have problemer med den olie , så ???

Er der nogen speciel du tænker på Karsten ?

• #8   17. jun 2016 Er olien JASO og MA ?

• #9   17. jun 2016 Hvad betyder JASO og MA ?

• #10   17. jun 2016 Den korte version er at mc olie med vådkobling skal være mærket med disse

• #11   17. jun 2016 Karsten Hjørring: Du har helt ret og du er en af dem! Jeg tror til dato ikke at jeg har set ét eneste relevant indlæg fra din hånd af, det er altid en eller anden halvdum kommentar, der har til formål at udstille andre - Du byder ind med absolut intet, men skriver gerne om andres mangel på samme.......Ironisk ik`sandt smiley

Tilbage til emnet: Hvis det er den gængse 10w-50 Power1 Racing, så er den fremstillet og godkendt til brug på MC med vådkobling!

• #12   17. jun 2016 Mikkel, du er helt gal på den, jeg kommer ikke med svar på noget jeg ikke ved noget om, det er der nok andre der gør.
    Jeg kommer med dumme og intetsigende kommentarer til et spørgsmål som ikke kan besvares herinde ved at kikke på et billede. smiley

• #13   18. jun 2016 Den ska køre på 10w40 smiley

• Stefan P
    Stefan P Tilmeldt:
    dec 2014

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 231
    #14   18. jun 2016 # 12 Hvorfor skriver du så ikke det til trådstarter i stedet for? at man ikke kan svare ud fra billedet..

Er Hjørring byen for gamle sure mænd?

• #15   18. jun 2016 Karsten Hjørring: Så det du siger er, at der ikke er nogen spørgsmål herinde, som du ved noget om, der kan svares fornuftigt på - Det må jo være realiteterne, da du aldrig kommer med noget konstruktivt til en tråd! Har lige kigget et par tråde igennem og det er samme ligegyldige indlæg fra dig af, intet konstruktivt, ingen viden at dele ud af, bare dumsmarte kommentarer, der forsøger at stille andre indlæg i dårligt lys eller bare lyde kæk....Og du har så tilsyneladende intet at have det i!

Og hvorfor kan der ikke svares konstruktivt på det trådstarter her spørger om? Blot fordi DU IKKE KAN, er ikke ensbetydende med at ingen kan, eller er du nu også alvidende!?

Hvem siger ikke, at der sidder en anden person derude som har haft en lignende oplevelse, enten grundet olieskift, med samme MC/kobling etc. det aner du ikke en skid om, nu forsøger du bare at dække dit tåbelige indlæg i denne tråd, indunder at du rent faktisk ved noget om tingene, men bare er for "fin" til at skrive det til trådstarter og derfor istedet vælger at spilde folks tid - Er det sådan det skal forstås!?
    For så er det jo gået fra endnu et tåbeligt indlæg fra din side af, til at være direkte counter-produktivt - For når man mener at vide noget om emnet, så hjælper man vel!? Det er jo ikke fordi du ikke havde tid, du havde jo tid til at skrive dit dumme indlæg, så hvorfor ikke skrive noget positivt, når nu du "vidste" man ikke kunne udlede noget af det ene foto!?(Personligt vil jeg hævde at du ikke ved et klap om ret meget, men man kan jo blive positivt overrasket, du spørger selv til hvad JASO og MA betyder, hvilket kraftigt indikerer at du på ingen måde har viden til at besvare et spørgsmål om manglende smørring af en vådkobling, hvor JASO betegnelsen er den måske vigtigste for enhver MC`ist der skal købe olie til sin tohjulede!)

• #17   18. jun 2016 Problemet kunne være stilstand, dette kan medføre at koblingspladerne sætter sig fast sammen, ellers burde de blive smurt under kørsel, da de jo ligger et stykke nede i olien.

• #18   19. jun 2016 de misfarvede plader kan lige så godt være fordi du filer på koblingen

jeg ved at nogle de plejer at bore huller i skålen får at få mere olie ind evt skal du til en mekaniker som kan rådgive dig eller håbe på flere svar

• #19   19. jun 2016 Altså når du køre drag race skal den jo have 8-10.000 omdrejninger. så det gør man jo engang imellem smiley

• Lasse D.
    Lasse D. Tilmeldt:
    sep 2012

Emner: 2 Svar: 38
    #20   19. jun 2016 #14

Spot on. Har tænkt det samme flere gange.

• #21   23. jun 2016 #20 Af den simple grund at det ikke passer hvad Karsten skriver! Han aner ikke en brik om det, men var hårdt presset til at finde på et eller andet, så han kunne redde lidt ansigt - Og så er verdens nemmeste kort at trække: "Det kan jeg ikke sige ud fra de fotos, hvad havde du forventet!"

Det kaldes efterrationalisering og er noget fjolser foretager når de har gjort i nællerne! Om så Karsten fik lagt blok/gearkasse foran sig delvist adskilt, kunne han ikke fejlfinde, hans indlæg herinde fortæller alt om de niveau vi bevæger os på.............!

Kommentér på:
kobling brændt af

Annonce