Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ikke godkendte blink
  • #1   16. jul 2016 de SKAL være godkendt. Alt lys du sætter på skal være e-mærket. Det er så de stadig er den rigtig farve og kan ses osv. Og så kan de holde styr på at der ikke er en eller anden tumpe der sætter f.eks blå lys på eller sådan noget og så har du også sikkerhed i at de er godkendt og du ikke kan få en bøde for dem.

• Jannik H
    Jannik H Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 56
    #2   16. jul 2016 Jeg er bange for at selv om der ikke er krav om blinklys, så skal evt monterede blinklys være godkendt!!
    Det fik jeg ihvertfald at vide da jeg spurgte til eftermonterede en hækspoiler med bremselys på en bil...

• #3   16. jul 2016 Dette er generel for alle køretøjer. Hvis de ikke er e-mærket er går de under tilladte lygter og dermed er de ikke Tiladte.

profilbillede
  • #4   16. jul 2016 havde nu ikke noget så abstrakt som blåt lys i tankerne smiley men jeg kan se hvad i mener smiley

• Jonas V
    Jonas V Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14
    #5   16. jul 2016 Du må gerne have det på... Du må bare ik bruge det.

• #6   16. jul 2016 Der skal ikke være E mærkning på noget på så gammel en cykel!! Så var der mange veterankøretøjer der skulle skrottes! Den skal opfylde de krav der var da den var ny, hverken mere eller mindre!

• #7   16. jul 2016 men tom, gælder det også eftermonterede dele?
    eller udskiftede dele der er uoriginale?

• #8   16. jul 2016 #7 Hvis nu man ikke kan få en org. udstødning (eller en lygte) til en cykel fra 60 eller 50erne, er der ingen der forbyder at lave en selv , eller bruge noget andet smiley Og hvis en synsmand skulle have styr på om samtlige dele på alle ældre maskiner var org. tror jeg at vi så mange flere synsmænd på de lukkede afdelinger smiley Man kan ikke forlange E mærkning på noget der stammer fra en tid hvor man ikke havde begrebet!

• #9   16. jul 2016 havde nemlig samme tankegang tom. men det er sku bare så ærgeligt at bruge penge på noget der ikke lader den gå igennem, må sku høre den lokale synsmand, det er ham der giver det grøne lys i sidste ende

• #10   16. jul 2016 Du kan jo syne den uden, og så sætte blink på når du finder dem du vil have smiley

• #11   16. jul 2016 Hvis du har en ældre mc, må du f.eks. også gerne lave din egen udstødning, bare den ikke larmer for meget (Behøver ikke være e-mærket). Jeg lavede selv min udstødning, til min gamle GL 1100 cafe racer.

profilbillede
  • #12   16. jul 2016 Så man må gerne sætte blå blinklys på hvis den bare er gammel nok...?

• #13   16. jul 2016 Ka se at tom tit har kørt til syn med ældre køretøjer-der ska være e mærket reflex bagpå -
    har også gjort lidt i us vogne der ska også være sidemonteret blink på i dk som de tit ikke er født med-sidst satte jeg små blink på en fra 1956 nede ved forkofanger men kikkede ikke på om de var emærket-nogle er frække at sætte småblink med dobblet klæb uden de er sat til-så ka vognen godt synes får bare en anmærkning på at de ikke virker.så piller de dem af efter syn.
    mkh kk

• #14   16. jul 2016 #12 Der er regler for placering, farve og interval på blinklys, så nej du må ikke sætte blå blink på, heller ikke selv om du bare prøver at være sjov smiley

• #16   16. jul 2016 #15 Den kan jeg tilslutte mig, i "gamle dage" havde jeg ikke den slags overflødigt skrammel på mine cykler (og var vist heller ikke så god til det med armen) - i dag kunne jeg ikke forestille mig at køre uden blinklys! Men der er i den grad også mere trafik i dag end for bare 20 år siden, og en helt anden "kultur" på vejene smiley

• Jonas V
    Jonas V Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14
    #17   17. jul 2016 Du må gerne sætte det på.... Du må bare ik bruge det... Du må også gerne have neonlys under og andet lysshow monteret der skal bare være en sluk knap på så du ik bruger det når du køre

• #18   17. jul 2016 #17 Er du nu helt sikker på det?? Men gør det da bare, det er jo din cykel smiley smiley

Kommentér på:
ikke godkendte blink

Annonce