391 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Schuberth M1 Schuberth M1
Hej.
Er der nogen af jer , som bruger en Schuberth M1, tænker på deres integrerede mikrofon og højtaler.
Jeg har hjelmen, den er nu fed nok, og overvejer at købe deres SRC-SYSTEM, i første omgang til musik og navigation.
Mvh Lars
0 synes godt om
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 79
Det er lækkert tilpasset hjelmen, og virker umiddelbart til at være god kvalitet. Batterilevetiden er også lækker. Men:
Volumen er for lav, når jeg kører med ørepropper (selv med AGC skruet helt i vejret). En ledning er også lige gået i stykker i det (det er lige knap 2 år gammelt), så det slukker hvis hjelmen bevæges det mindste - efter at have googlet lidt, kan jeg se at det er et kendt problem. Næste gang køber jeg nok et Sena.
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 211
Det er nok lidt smag og behag om man bliver glad for det, men mit blev solgt igen og nu er jeg tilbage ved at bruge in-ear hovedtelefoner fra Skullcandy. De virker samtidigt også som ørepropper der dæmper lyden
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.883
Jeg skiftede det ud, da de ret små betjeningsknapper gav mig for mange fejlbetjeninger når jeg kørte med tykke handsker i ydersæsonerne.
Kører nu med Scala Rider. Virker bedre, men her kunne det være dejligt, hvis man kunne skrue højere op for lyden
jun 2011
Følger: 13 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 139
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.015
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.972
Magacin.dk
Schuberth M1