Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Schuberth M1
  • #1   18. okt 2016 Jeg har ingen erfaring med M1, men SRC har jeg i min S2, og det har jeg blandede følelser med.

Det er lækkert tilpasset hjelmen, og virker umiddelbart til at være god kvalitet. Batterilevetiden er også lækker. Men:
    Volumen er for lav, når jeg kører med ørepropper (selv med AGC skruet helt i vejret). En ledning er også lige gået i stykker i det (det er lige knap 2 år gammelt), så det slukker hvis hjelmen bevæges det mindste - efter at have googlet lidt, kan jeg se at det er et kendt problem. Næste gang køber jeg nok et Sena.

• #2   18. okt 2016 Har haft SRC i min C3 Pro, og jeg syntes lydkvaliteten var for ringe til at jeg nød at høre musik igennem systemet. Og så syntes jeg det sad i vejen, men det fylder nok mindre i hjelmen, end et tredje parts produkt som f. eks. Sena.
    Det er nok lidt smag og behag om man bliver glad for det, men mit blev solgt igen og nu er jeg tilbage ved at bruge in-ear hovedtelefoner fra Skullcandy. De virker samtidigt også som ørepropper der dæmper lyden

• #3   18. okt 2016 Jeg har også kørt med det i en C3 for nogle år siden.
    Jeg skiftede det ud, da de ret små betjeningsknapper gav mig for mange fejlbetjeninger når jeg kørte med tykke handsker i ydersæsonerne.
    Kører nu med Scala Rider. Virker bedre, men her kunne det være dejligt, hvis man kunne skrue højere op for lyden

• #4   18. okt 2016 Okay, rigtig mange tak for inputs smiley

• #5   20. okt 2016 interphone f5mc og deres pro-højttaler sæt !! det spiller max .Klasser bedre end src ....Den nye c4 hjelm fra schuberth kommer med indbyggede højttalere ,microfon og antenne ,lavet af sena

• #6   22. okt 2016 Ved tilfældigvis der er en anmeldelse af src systemet til M1 på
    Magacin.dk smiley

Kommentér på:
Schuberth M1

Annonce