{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Hvilken er bedst? {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger, hvilken en af følgende tunge drenge er allround bedst? Der skal toures, landevejes og nogle gange lidt sportslig kørsel..
* CBR 1000 F fra 1995
* ZZR 1100 fra 1994
* GSXR 1100 fra 1994
Og er de overhovedet særlig allround? Eller er det kun VFR der dur? - he he


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken er bedst?
  • #1   20. feb 2007 Nu kører jeg selv en cbr1000f, godt nok fra '92, men der skal dælme hives i styret, for at kalde det sportslig kørsel.... Den er meget tung at holde langt nede i svingene, men jeg tror ikke at man finder bedre tour cykel... Jeg har ingen problemer med at køre 250 km i et stræk, udover hvis jeg skal tanke. Og den tager fartvind osv, utrolig godt.... Og så ligger den MEGET solidt på vejen, (i tyskland) med ca. 180 - 200 km/t.

  • #2   20. feb 2007 Hondaen og Kawaen er rigtig fine højfarts-touringsmaskiner.
    Suzukien er klart den mest sportslige....
    Hondaen er bygget rigtigt godt...
    Kawaen gør det onde ved de 2 andre hvis det går lige ud.
    Og der er sgu ikke noget som at se et ordenligt "lokum" som Kawaen komme bragende afsted på baghjul, med tanktaske, topboks, og hele pisset....


  • #3   20. feb 2007 Vælg Honda'en.... En rigtig all round maskine...


  • #5   20. feb 2007 Ja jeg er sgu glad for min gamle "dame" når turen går sydpå det er helt sikkert, og man kan sagtens lege med drengerne på den også men jo den kan godt være en smule tung i svingene...

  • #6   20. feb 2007 Zzr1100 var konge af landevejen/highspeed touring i mange år. Tung satan der rykker armene lange

  • #7   20. feb 2007 CBR'en.. eller noget helt andet.. en yamaha yzf yhunderace "skøn maskine at køre langt på".. Thundercatten er heller ikke dårlig, jeg tog en tur på 1860 km i eet stræk "dog tankede jeg" :-).. det gik fint og smertefrit "hovedet sad dog lidt løst da jeg kom hjem" ;-).. men den kunne sagtens være med de 1000 ccm'er jeg kørte med på turen

  • #8   20. feb 2007 Ha ha, Johan.. Denne gang var det nu ikke til mig.. Min kammerat vil måske skifte sin Viffer ud med noget andet.. Men ja, stik mig en Thunderace!

  • #9   21. feb 2007 Jeg vil lige slå et slag for Suzuki GSX 1100 F som også burde være et alternativ til de ovennævnte maskiner, specielt i forhold til "R" modellen når det gælder touring.

Kommentér på:
Hvilken er bedst?

Annonce