{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.442 visninger | Oprettet:

Av min røv,,,, ;-) Nogen der kender dette Air Hawk 2 Universal sæde. {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har fået mig sådan et, ikke at jeg får brug for det, men ville da gerne tjekke om det virkede, men jeg kan bare ikke få luft i det.

Så er der nogen der kender modellen, som kan fortælle om det er defekt, har prøvet at fylde luft i, men det tager slet ikke imod luften, som om ventilen er stoppet.
I kassen er der kun selve luftsædet og et overtræk.

Men kan ikke lige gennemskue hvorfor den ikke vil lukke luft ind.

Det ser ikke ud til at der en ventil i ventil hullet, ligesom på alm, ventiler, som man jo kan skrue ud.


http://kbmcshop.dk/produkter/52-udstyrvaerktoej-til-mc/3441-airhawk-2-luftpude-medium-til-saede/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av min røv,,,, ;-) Nogen der kender dette Air Hawk 2 Universal sæde.
  • #1   7. mar 2017 https://youtu.be/Q_uvITzSjPY

  • #2   7. mar 2017 Takker, havde selv søgt, uden held... men man skulle åbenbart reje på ventilen.... smiley

  • #3   7. mar 2017 Det er sgu da heller ikke nemt at vide, hvis der skulle sidde en reje på ventilen, for at få det til at virke. smiley

  • #4   7. mar 2017 Så så, ind imellem har man vel lov til at være en stavespasser.... smiley

    Er det iøvrigt noget du har prøvet at køre med... ?


  • #5   7. mar 2017 Nej det har jeg ikke, men har selv gået i tankerne om det var noget jeg skulle prøve.

  • #6   7. mar 2017 En reje på ventilen. Den var god smiley smiley smiley smiley smiley

  • #7   7. mar 2017 Ok, jeg fik mig en MC i sensommeren, og har da kørt meget korte ture tidligere, på mine kinesere, som jeg solgte omgående da jeg fik denne her.

    Men ellers er nu over 30-35 år siden jeg har kørt rigtig MC, så da jeg var med en rigtig god kammerat ude og køre inden den blev stillet ind, så var vi en dag på en hyggetur, hvor det blev til 600 km, inden jeg var hjemme igen, og jeg kunne nu godt mærke at jeg havde en bagdel da jeg kom hjem, og så fik jeg denne af ham, men skulle selv fixe den, så tror ikke han selv var klar over at man bare skulle dreje ventilen for at få luft i, så det glæder jeg mig da lidt til at fortælle ham...

    Men syntes nu også 600 km, var lidt at starte ud med når man i mange år har kørt bil, lastbil og bus osv. med luftafjedering,,, smiley

    Man komme vel i træning i den nye sæson....


  • Jan P
    Jan P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #8   7. mar 2017 Jeg har kørt med det på en 6000km gennem tur Sverige, Finland og Norge på min Africa Twin. Jeg havde ikke ondt i røv.. på et eneste tidspunkt. Man skal bare huske ikke at fylde for meget luft i, så sidder man og karter rundt. Der skal næsten ingen luft i, men prøv dig frem, du finder hurtigt ud af det.
    God tur


  • #9   7. mar 2017 Takker for info

  • #10   7. mar 2017 Jeg har en som jeg ikke bruger længere. Synes ikke rigtig den gjorde det mere behagelig at køre.
    I dag bruger jeg cykelshorts med gel-indlæg. Det synes jeg virker bedre.


  • Gert B
    Gert B Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 42
    #11   7. mar 2017 jeg har en, den er bare super, men husk som #8 skriver ikke for meget luft i.

  • #13   8. mar 2017 Jeg har tilbudt Bernth fra post 5, at han må prøvekøre min og at han bagefter kan købe den, hvis han er interesseret.
    Bliver det ikke til noget, så kan vi "snakke" igen.


Kommentér på:
Av min røv,,,, ;-) Nogen der kender dette Air Hawk 2 Universal sæde.

Annonce