Kørekort Odense {{forumTopicSubject}}
Hejsa, jeg står og skal til og tage pappet til MC, men jeg vil da gerne hører hvad i har af erfaringer i Odense og omegn ?
Både pris og kvalitet af undervisning?
Hejsa, jeg står og skal til og tage pappet til MC, men jeg vil da gerne hører hvad i har af erfaringer i Odense og omegn ?
Både pris og kvalitet af undervisning?
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 185
Jeg tog det her og kan klart anbefales!
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 206
Dog skal man være opmærksom på, at nogle af teoritimerne tages på pc'en, dog langt fra alle
Mvh
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 185
apr 2013
Følger: 10 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 92
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 20
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 206
Det kan da også sagtens være, at han har lavet om på siden hen, Og det lyder jo sådan på dig. Jeg husker bare at der var lidt pc undervisning, men det gjorde så også, at jeg kunne løbe alt det lette igennem på meget kort tid, og derfor hurtigere komme ud på cyklen
mvh
Kørekort Odense