1.184 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Suzuki gsx-r 250, dumt at købe? Suzuki gsx-r 250, dumt at købe?

Hej MCG!
jeg er en ung studerende, som har en Suzuki marauder nu. Sagen er den, at jeg godt kunne tænke mig en anden motorcykel med lidt mere guf i. Men da jeg er ung og studerende har jeg ikke så mange penge. Så har tænkt på en suzuki Gsx-r 250cc.
den er billig mc, som stadig er lidt frisk. Skal siges at jeg kun har det lille kort så den skal nok drosles. Men jeg skal bare bruge den til at kører rundt på til sommer og hygge have det sjovt. Problemet er bare, at de fleste har kørt 50 tusinde km og er fra 90. Er det et problem?
Mine grunde til det:
Billig - Jeg er ung og studerende, så har ikke så mange cash.
Har det lille kort, ville gerne have lidt racer lyd/Look. Svært at finde i den pris klasse.
Er det en dum ide at bevæge sig ud i sådan et køb?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki gsx-r 250, dumt at købe?
  • #1   2. mar 2007 personligt synes det er en skod maskine! der er absolut intet power i den! og hvis den så os skal drosles så blir den sku endnu mere tam! kvaliteten får den heller ingen medalje for! så hellere en gs500e selvom det ikk er nogen racer! håber du får købt noget fornuftigt!
    mvh jesper

• #2   2. mar 2007 Køb hellere en Kawa ER5, Honda CB500 eller måske Suzukis GS500.
    Mener du får mere for pengene... Startede selv på en Gsx-r 250 og den er da sjov de første par dage, men så ville man ønske man havde noget mere træk. Den skal jo have sygt mange omdrejninger for at yde noget. Og lyder sindsygt når kommer trillende gennem byen med 11000 omdrejninger smiley