1.184 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Suzuki gsx-r 250, dumt at købe? Suzuki gsx-r 250, dumt at købe?

Hej MCG!
jeg er en ung studerende, som har en Suzuki marauder nu. Sagen er den, at jeg godt kunne tænke mig en anden motorcykel med lidt mere guf i. Men da jeg er ung og studerende har jeg ikke så mange penge. Så har tænkt på en suzuki Gsx-r 250cc.
den er billig mc, som stadig er lidt frisk. Skal siges at jeg kun har det lille kort så den skal nok drosles. Men jeg skal bare bruge den til at kører rundt på til sommer og hygge have det sjovt. Problemet er bare, at de fleste har kørt 50 tusinde km og er fra 90. Er det et problem?
Mine grunde til det:
Billig - Jeg er ung og studerende, så har ikke så mange cash.
Har det lille kort, ville gerne have lidt racer lyd/Look. Svært at finde i den pris klasse.
Er det en dum ide at bevæge sig ud i sådan et køb?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki gsx-r 250, dumt at købe?
  • #1   2. mar 2007 personligt synes det er en skod maskine! der er absolut intet power i den! og hvis den så os skal drosles så blir den sku endnu mere tam! kvaliteten får den heller ingen medalje for! så hellere en gs500e selvom det ikk er nogen racer! håber du får købt noget fornuftigt!
    mvh jesper

• #2   2. mar 2007 Køb hellere en Kawa ER5, Honda CB500 eller måske Suzukis GS500.
    Mener du får mere for pengene... Startede selv på en Gsx-r 250 og den er da sjov de første par dage, men så ville man ønske man havde noget mere træk. Den skal jo have sygt mange omdrejninger for at yde noget. Og lyder sindsygt når kommer trillende gennem byen med 11000 omdrejninger smiley
    Men den er da sjov på de små veje, ingen tvivl om det... Meeeen i det lange løb tror jeg du vil savne den større motor.

• #3   2. mar 2007 Prøvede en gsxr250 for første gang sidste på og var temmelig skuffet over den da der ikke var skyggen af træk i den. men hvis det er til lille kort er den nok ok..

• #4   2. mar 2007 som begynder cykel er den ok .. hvormeget ska ldu give for den
    for det kan godt være du måske skulle købe en brugt GS500 ...

• #5   2. mar 2007 min gsxr 750 har gået 900000 km nu og kører stadig som en drøm.
    så syntes ikke 500000 lyder af noget smiley
    bare den er passet og plejet ordenligt

• #6   2. mar 2007 900 000 er da en god bid.

• #7   2. mar 2007 Jonas J... hvor meget har du at gøre med? måske om en cbr 600 var noget? http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=12625 der er droslingssæt på den... + en del udstyr... og den står klar til at kunne køre sommeren over.... ny olie+filter... masser af mønster i dæk, fine bremser... og en sund motor.... og den kører bare.... 170 kmt på toppen med 34 hk på lige landevej, i vindstille vejr....

• #9   2. mar 2007 Ja, og netop fordi jeg ikke har pengene, bliver det nød til at blive i den billige ende. ellers ville jeg skam med glæde købe nogle af de cykler. men Pengene jeg ville bruge på en ny cykel ville blive hvad jeg kunne sælge min egen for. Måske 26000-27000 tusinde. Fordi jegg er ung, fattig og studerende. Den eneste racer begynder cykel til de penge er den. En aprilia rs 125 lyder ikke særlig fee efter min mening, så lyder en 4 takt firecylinderet noget bedre efter min mening. Og selv en gsxr 250 ikke er noget sindsygt voldsomt er den stadig lidt hurtiger og sjovere end min marauader. Misforstå mig ikk. Jeg elker min marauade, vil bare gerne prøve noget andet, at ligge og lege på. Hehe

• #10   3. mar 2007 Jeg startede oz med en gsxr 250, det er ikke den helt vilde maskine men syns nu selv at den har været meget sjov og ok at køre på..
    Den bliver hentet på fredag jeg har solgt den for 25000, den er fra 31/12 92 og har gået 26000 km, så det kan lade sig gøre at få en der ik har gået så langt..

• #11   3. mar 2007 Hvis du vil have en 250'er så drop micro-gixxeren. Den her MC er et bedre køb:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=12890
    Der får de en V2 motor med et meget bedre træk og den tager en GS500 i optræk og er super let at køre frisk svingkørsel på...

/
    Jesper

• #12   5. mar 2007 Jeg kan tilføje, at det er denne her og at det er fra en forhandler. Vil det ændre noget?

mc/nytmodul/showcars.asp?side=1&type=motorcykler&ID=216201154&PP=1

• #13   5. mar 2007 Prøver lige igen. her er et link der virker

(link fjernet)

• #14   5. mar 2007 det eneste jeg lige ved er at den har været til salg et godt stykke tid efterhånden.... enten fordi den er for dårlig eller for dyr.... men tag ud og kik på den hvis det er den størrelses orden du leder efter. Der er helt sikkert basis for lidt discount på prisen

• #15   5. mar 2007 Hold dig fra en gsx 250r, de går alt for let i stykker, og i sær hvis du vil drosle, det tager livet af den. Min makker droslede hans og den blev latterlig langsom, derfor solgte han den, og blot en uge senere kig den ned. Surt for ham der købte den. Stort set alle har gået for langt, de er gamle og efter min mening ikke pengene værd.
    Hør på jesper fra Lyngby, eller en gs500.
    Har selv haft en rs125, super sjov maskine, dog har du ret i det med lyden. Men den har jo de 34 hk, og så vejer den kun 114 kg i tørvægt.

• #16   13. mar 2007 det en sjov maskine..... sådan er det!

Kommentér på:
Suzuki gsx-r 250, dumt at købe?

Annonce