6.442 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

Min MC er blevet stjålet!! :( Nem at genkende Husaberg Min MC er blevet stjålet!! :( Nem at genkende Husaberg

!!JEG HAR LIGE FÅET STJÅLET MIN MOTORCYkEL!!

Hjælp!!

Den er stjålet midt på dagen Idag!

Jeg giver 10.000 til den der kan komme med den! Eller komme med det afgørende som kan skaffe mig den tilbage!

Håber folk vil dele det her smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af trampolin 1.000 kr.
  • Jeg søger hjælp til diverse handyman opgaver. Det drejer sig speficikt om hjælp til ophæng af 5 x hylder, et spejl, to knager, et gardin og to Ivar IKEA skabe. 1.750 kr.
  • Installation af Husqvarna robotklipper med tråd 2.798 kr.
  • Opmontering 1.200 kr.
  • Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min MC er blevet stjålet!! :( Nem at genkende Husaberg
  • #1   19. apr 2017 Øv!! Hvor i landet?

• #2   19. apr 2017 En er hermed delt inde på FBern
    Mvh jens

• #3   19. apr 2017 Kan se på annoncen at det er østjylland.

Mit umiddelbare råd er: hæng ud ved bazaren i gellerup, indtil du hører den.
    Find ud af hvor den holder til.
    Træd til hvis du ser dit snit, eller arranger et setup med nogen stykker på cykel/scooter/mc der kan få den halet inden for rækkevidde.

• #4   20. apr 2017 Der holdes øje på Sjælland, hhv. København S og Roskilde hvis nogle skulle køre den over broen.
    Håber du finder den, flot maskineri.

• #5   20. apr 2017 Nu kan jeg se at den er tilsalg/ var tilsalg og at du til en person har skrevet at du først wr hjemme hver dag efter kl 19, og samtidigt har du vedlagt dit tlf nummer. Jeg slog for sjov sit nummer op på krak, og med det samme fik jeg din adresse. Kunne det måske tænkes det var den hersens "køber" som har været forbi evt?

• #6   20. apr 2017 #5
    Jeg var "£#?%&! blevet TOWLIG, hvis det var mig, som du insinuerede havde taget den!
    Når du selv kan finde ud af det, så kan alle andre nok også????

Jeg håber, at du får den igen, Michael K.

• #7   20. apr 2017 Søren nu kommer jeg bare med et forslag. Men det kunne da være et sted at starte hvis man har fortalt en person hvilket tidsrum man er hjemme og ens adresse kan findes på et halvt minut. Jeg er sgu ligeglad med om den gældende person bliver sur, bare han får sin mc igen, for jeg var gået amok hvis nogen havde taget min

• #8   20. apr 2017 Så er den delt på FB. Håber du hurtigt får den igen og i samme stand. Har intet til overs for tyve og da slet ikke når de stjæler en andens MC! smiley

TS

• #9   20. apr 2017 ja den holder garanteret i gellerup parken, men du skal sgu ikke tage derud alene, og heller ikke to, og kommer i mange blir der helt sikkert problemer. hvis jeg var dig ville jeg høre politiet om de ikke ville være flinke at tage et par runder derude de næste dage.... og aldrig skriv nogen steder hvornår du ikke er hjemme, husk det... håber du får den hel tilbage:-)

• #10   20. apr 2017 Holder øje i Aalborg/Svenstrup

• #11   22. apr 2017 Det har Helt sikkert noget med min tilsalg annonce at gøre. hvor jeg har skrevet mit nr smiley jeg havde nok desværre ikke regnet med at nogen ville komme og brække min garage op og løbe med den. jeg har ingen ide om hvor den er... men der er mange der har sagt brabrand. det er pisse ærgerligt at den er væk! og jeg er meget træt af det, skal siges jeg ingen kasko har da man skulle være 25. jeg vil derfor går langt for at få den tilbage. jeg er taknemlig for jeres hjælp indtil videre smiley frygter nok at hvis den bliver fundet at den så er smadret, tænker ikke at de skifter olie osv som man skal tit på sådan en motard.

• #12   22. apr 2017 Hej michael. Jeg holder også øje med den både på nordfyn men også i odense. Kan ikke forstå hvordan du ikke kunne få kasko på den da jeg er 20 og jeg kan godt få kasko på min

• #13   22. apr 2017 Ja jeg har gf. og de sagde nej pga jeg var 24 sagde man skulle være 25.
    men det ærger mig nu for skulle jo bare have skiftet selvskab så. og tak

• #14   24. apr 2017 Hej Michael,

Jeg har tidligere set dit opslag, og så jeg tænkt jeg vil holde øje med hvis jeg ser nogle MC ligesom den model i Brabrand!

Det gjorde jeg så igår, jeg så 2 unge drenge der kører på hver sin MC, og en af dem var faktisk gul, men de kørt på den modsatte side, så jeg kunne desværre ikke tag billed, eller følge efter. De 2 MC er sikkert stjålen da de 2 drenge har ikke råd til sådan en MC!

Jeg så dem præcis omkring Bazarvest! de MC var uden nummerplader!

• #15   24. apr 2017 Det er super Jamal j smiley jeg har også selv tænkt at den måske kører derude. Jeg har kontaktet politiet og informeret dem! Håber at den snart kan komme hjem igen. Mange tak for tippet! Ligge lige et billede op af fronten

profilbillede
  • #16   24. apr 2017 Jeg holder øje hvis jeg ser noget!

• Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    sep 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #20   24. apr 2017 Jeg kører både i Århus og Horsens området, ser jeg noget til det gule lyn, får du lige en PB.
    Fandeme øv vi ikke kan have vores maskiner i fred!

• #21   24. apr 2017 Delt på møn

• hrd46
    hrd46 Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 9
    #22   24. apr 2017 Delt på FB - Storkøbenhavn.
    Håber, du får den igen - og at de formastelige får en 'husker'.

• #24   24. apr 2017 Dima jeg forstår ingenpind af hvad du siger.

Selvom han samler 10, så samler den røvhul 20 på ingentid.

• #25   24. apr 2017 jeg tager en kigger i køge michael.
    hilsen katana.

• #26   24. apr 2017 Delt 8330 beder på fb. Håber du finder den

• Hans A
    Hans A Tilmeldt:
    sep 2015

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 2
    #27   24. apr 2017 Prøv en sådan næste gang - http://www.secureshop.dk/electronics-da/gps-tracker/bil/ss-gt100/?sl=da

Ved godt det er surt at være bagklog, men en sådan ville løse dine problemer i dag. Jeg skal nok holde et vågent øje her i Århus om omegn.

Mvh
    Hans Henrik

• Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #28   24. apr 2017 Da min motorcykel i sin tid blev stjålet i sin tid, blev jeg pludselig kontaktet af en mand, der havde set den stå et sted. Jeg var jo lykkelig. Han ville gerne vise mig hvor, og han foreslog at vi kunne mødes på en station, hvor han kunne få udbetalt pengene. Politiet måtte endelig ikke blive involveret af uklare årsager.
    Ved kontakt til politiet, blev det dog klart, at der var tale om et kendt fup-nummer, hvor banditten får pengene, for så under en gåtur pludselig at hoppe ind i en bil og stikke af. Så hvis en ting-finder kontakter dig og vil have penge, inden de viser dig cyklen, så skal du være på vagt.

• #30   24. apr 2017 Jeg vil lige påpege jeg skal ikke have penge, selvom hvis det er den motorcykel de idioter kører rundt med i brabrand! Det gør mig mere glad han bliver lykkelig af få hjælp hvis man kan sige det på den måde! smiley

• #31   26. apr 2017 det er satme surt...
    Jeg kan dog ikke forstå at du ikke kan få kasko på den ved GF, jeg har som 22 årig kasko på min ducati 848 ved GF..

• #32   26. apr 2017 Bor selv i gellerup, skal nok holde øje, køre selv husqvarna så bare lige for at folk ikke forveksler vores 2 mcér så er min primært sort !

• #33   27. apr 2017 Ville værer super Emil f.

Mikkel h. Det bliver ja da ikke gladere for gf af at hører! Der må jo tilsyneladende være forskel på hvem man får fat på ved dem. Jeg kunne ihverfald ikke få det.

• #34   28. apr 2017 33#
    Sådan er det tilsyneladende.. jeg kunne som 23 årig ikke få kasko på min gsx650f imens en ven (22 år) har fuld kasko på sin zzr1400, hos gf..

• #35   16. jun 2017 Er den blevet fundet???

• #36   17. jun 2017 Nej desværre ikke smiley thore j

Kommentér på:
Min MC er blevet stjålet!! :( Nem at genkende Husaberg

Annonce