Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyre bælte ?
  • #1   26. mar 2007 bruger det ikke... og har aldrig brugt det.... tror mest det høre til på en cross bane af hvad jeg ved af.... men der er da nogle der bruger det...

• #2   26. mar 2007 tja... i de fleste rygskjolde er der jo et nyrebælte. Primært er det jo for at beskytte der nede, men der holder også lidt på varmen. Specielt hvis du "skiller" på midten, du ved med tøjet smiley

~Nordskov

• #3   26. mar 2007 Tjek mit rygskjold, der er nyrebælte smiley

Man føler sig tryg. OG det er også i tilfælde af at du får hul i maven, så dine indvolde ikk ryger ud.

• #4   26. mar 2007 Jeg syntes det er lækkert at køre med, det hjælper mig til en bedre og mere stabil kørestilling, så jeg bliver ikke helt så træt når jeg kører med nyrebælte, når jeg kører på CBR'en bruger jeg bare det der er i rygskjoldet, jeg vælter jo aldrig smiley

• #5   27. mar 2007 Jeg vil ikke mene at det er nødvendigt! Med mindre du kører på meget hullede veje på en mc uden affjedring... Det er som sagt indbygget i de fleste rygskjolde og gir da lidt komfort om man vil.

Har kun haft brug for nyrebælte en gang og det var gennem mit arbejde som vognstyrer på den gamle rutschebane ude på bakken. 14 dage i træk med 12 timers vagter, en fridag og det samme igen, hvoraf jeg sad næsten halvdelen af tiden i vognen... Det var mine nyrer ikke helt friske på, men det kommer man aligevel aldrig i nærheden af på en mc.

• #6   27. mar 2007 Jeg bruger egentlig bare mit til at holde mig varm da læder jakker er lidt korte så det hjælper med at dække det sidste af ryggen når man bøjer sig forover. Men det er jo også fordi jeg ofte kører uden mc bukser.

• #7   27. mar 2007 Havde et IXS nyrebælte, og det var supergodt. Det er ikke kun til når man kører cross eller på hullede veje. Selv en lang motorvejstur kan man blive træt i ryggen og falde sammen. Der holder nyrebæltet en oppe.
    Nu sidder funktionen i mit rygskjold.

/
    Jesper

Kommentér på:
Nyre bælte ?

Annonce