{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

Jyden
Jyden
Tilmeldt:
1. jan 2014
Emner: 15 Svar: 80

MT 03 {{forumTopicSubject}}

Jeg læser lidt anmeldelser af denne MC (den med 1 cylinder ikke den nye til A2 kortet), jeg kan se flere skriver den ryster. Det er vel lidt logisk når det er en 1 stamper, men hvor slemt er det i praksis?
Jeg har kørt v2 og med række 2 og 4 cylindre tidligere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MT 03
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   8. jan 2018 Det er eddermanme svært at forklare hvor slemt det er. smiley

    Alle motorer har vibrationer - logisk nok. Jo færre cylindre, jo mere mærkbare er de vibrationer.

    Jeg ar haft et par SV1000'ere, som er notoriske for netop vibrationer - så har jeg haft en XT660X som kører med samme motor som MT03'eren, og jeg finder det på INGEN måde generende at køre på nogle af dem.
    Folk som kommer fra række 4, vil lægge mærke til det - men det er et fåtal som bemærker det efter et par 1000 km. Motorkarakteristikken passer jo sammen med vibrationerne, så det bliver hurtigt en del af følingen med cyklen.
    Har man lidt lange ben, kan MT'eren godt føles lidt lille - men det er en super velkørende cykel.


  • #2   8. jan 2018 Jeg har haft en MT-03 og jeg fandt på ingen måde vibrationerne generende, heller ikke ved jævn landevejskørsel ved 80-90 kmt. Motorvejskørsel gjorde jeg ikke i vidt omfang, så det står ikke klart i erindringen, men hvis det var et problem havde jeg vel husket det. Den vibrerer noget hvis man sejtrækker ved lav fart i højt gear, men det er stadig ikke generende, nærmere karakteristisk. Det er en super fed cykel som klart kan anbefales. smiley

  • #3   8. jan 2018 Du er nødt til at prøve den selv. Ja der er lidt vibrationer. MEN som Sajmon skriver så er det slet ikke slemt. (I mine øjne) Og hvis man sammenligner med en enstamper som KTM LC4 fra samme årgange der er vibrationerne noget kraftigere.

  • Jyden
    Jyden Tilmeldt:
    jan 2014

    Emner: 15 Svar: 80
    #4   8. jan 2018 Ja det er lidt umuligt at svare på smiley

    Men ift at skifte mc, er jeg ikke så langt, at jeg vil spørge en forhandler om en prøvetur i det her vejr smiley

    Tak for hjælpen. Det lyder som om, at den er som jeg tror, ikke et rasle apparat, men en enstamper på godt og ondt smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #5   8. jan 2018 Det er alt andet end et rasle apparat. smiley

    Prøvetur afslører det for dig.


  • #6   8. jan 2018 jeg har haft en og må ærligt indrømme at jeg føler at min ny anskaffet sv650 føles som om den ryster mere end den mt-03 jeg havde. skal dog siges at man kan få ondt i nakken af den meget oprejste sidestilling når man køre på motorvej pga vinden, men det er også det eneste jeg synes der har været et minus. (kørte ikke ret meget motorvej på den)

    jeg vil klart anbefale den model videre til andre på A2 kørekort . håber du får den prøvet og hvis du anskaffer dig en at du så bliver lige så glad for den som jeg var smiley


Kommentér på:
MT 03

Annonce