Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klip i kortet, hvad med bil?
  • #2   9. mar 2018 Hvis du er fyldt 21 så har du 3 klip. Det er for at "slå ned" på os unge mænd som kører 200 km/t gennem byen i det sekund nøglen bliver drejet smiley

• #3   9. mar 2018 tillykke smiley

• #4   9. mar 2018 Som #1 skriver.

#2: der har ikke noget med alderen at gøre.

• #5   9. mar 2018 Hvorfor spurgte du ikke betjenten der stoppede dig? Og er det fordi du senere er kommet i tvivl, så ring til politiet, så farlige er de altså heller ikke! Du kan ikke regne med svar fra et forum, da du får 10 forskellige, og den med at ringe til en kørelærer?? En kørelærer skal have styr på færdselsloven, men han har ikke rigtigt noget med sanktioner at gøre, det ville være urimeligt at forlange at han skulle have styr på det! Det er politiet/domstolene der straffer, så det er det rigtige sted at spørge, hvis du vil have et korrekt svar.

• #6   9. mar 2018 Du har 3 klip (nu kun 2 tilbage).
    Det er kun, som 1. gangserhverver, at du har 2 klip. Så når du tager kørekort og der er gået 3 år, så har du 3 klip. Indtil da kun 2.
    I øvrigt får man kørselsforbud ved 2 klip, som førstegangserhverver og en betinget frakendelse ved 3. klip, som alm. bilist/mc’er.

• #7   10. mar 2018 Kan jeg ikke svare på jeg har aldrig fået en bøde i mit liv smiley

Kommentér på:
Klip i kortet, hvad med bil?

Annonce