{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken MC GPS Navigation?
  • #1   10. mar 2018 Jeg er meget glad for for min Garmin Zumo 590LM, som nu er erstattet af 595.
    Den kom med med styrmontage.

    Lige nu er der tilbud på modellen under 595.
    https://garmin.lp.dk/


  • #2   10. mar 2018 Helt klart Garmin, hvis man vil betale lidt ekstra. TomTom har MANGE sygdomme. Der er sikkert mange, som aldrig har haft problemer med dem. Men der er flere, som har.

  • #3   10. mar 2018 Hey Kjøller
    Jeg har TomTom Rider 400 og det virker. God og overskuelig brugerflade. jeg har den monteret på styren med det beslag der fulgte med i pakken. Den er nem pille af og putte i lommen. Du kan købe en adapter så du kan låse den, så du kan lade den være på cyklen.


  • #4   10. mar 2018 Jeg har en Rider 400.
    Den er ikke særlig god softwaremæssigt, "kraftig" regn kan blive opfanget som tryk på skærmen, og da den var 2½ år (dvs. brugt tre sæsoner) begyndte der at komme dug indvendigt.
    Den har ALDRIG været tabt, altid opbevaret tørt og godt mm.
    Jeg sku' betale 105 € hvis jeg ville ha den fikset. Det ville give 6 mdr. yderligere garanti.

    Endte med at få den åbnet selv, tørt godt igennem og få lagt en frisk omgang silikone"fuge" rundt i skærmen her i vinters.


  • #5   10. mar 2018 Det er vist desværre et hyppigt forekommende problem med TomTom...

  • #6   10. mar 2018 Min garmin lagde en nat ude med skærmen op. Næste morgen stod der vand på GPS'en nærmest som et fuglebad.
    Det er nu 2 år siden og den virker stadig upåklageligt.


  • #7   10. mar 2018 Jeg har det lidt modsat, er skiftet fra Garmin til TomTom. Måtte skifte lader, vanskelig at opdatere og til sidst bare død efter en periode med mærkelige visninger og mange genstart. I bilen har jeg TomTom i mange år og den har fungeret påklageligt og altid været nem at opdatere. Om der kan være problemer med tæthed ved jeg ikke noget om.
    Mctc kører tilbud på Rider 420 til 1950kr.


  • #10   10. mar 2018 Tusind tak for jeres brugbare svar. Lige hvad jeg ledte efter smiley

    TomTom er dømt ude, det en design fejl med det fugt. Duer ikke i min optik. Jeg må se nærmere på en Garmin GPS. Sørens de ikke er til at få fat i “lettere brugt” smiley

    Fortsat god weekend - og forhåbentlig starter sæsonen i marts 2018???!


  • Lars V
    Lars V Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 1
    #12   18. mar 2019 Hej Kjøller. Overvejer at skifte min Garmin LM590 ud med en 595 bare fordi jeg keder mig. Vil du købe min 3 år gamle 590? Lars

  • #13   19. mar 2019 Hej Lars

    Tak for tilbuddet, men har anskaffet mig en gps. Go sæson


Kommentér på:
Hvilken MC GPS Navigation?

Annonce