{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.360 visninger | Oprettet:

Ny MC - Nye dæk! {{forumTopicSubject}}

Først og fremmest: Ja, jeg ved godt at det er min egen skyld - jeg burde naturligvis have bedt forhandleren levere med slidte dæk! smiley

Jeg har idag hentet min første motorcykel hos forhandleren. Jeg kørte ikke hjem på grund af sne og blæst i det mørke Jylland.
Forhandleren fortalte om faren ved nye dæk, især ved en kold kørebane.
Jeg selv har søgt forum tyndt på emner om netop dette.
Jeg er kommet frem til, at når dækket bliver godt varmt smelter det yderste lag gummi og danner den overflade som skal gribe i vejen.

Spørgsmålet er så, om det er klogt at vente til varmere vejr (varmere kørebane), eller om jeg som ny mc-ist kan køre mine dæk varme i der her l**te vejr.
Jeg er oprigtigt bange for at smide den i første sving eller rundkørsel, da det er de historier der bliver fortalt, når man snakker nye dæk.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny MC - Nye dæk!
Kommentér på:
Ny MC - Nye dæk!

Annonce