527 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

arg.. startproblemer part 2 arg.. startproblemer part 2

Det drejer sig om en vfr 750 1989.
Jeg har fået gang i maskinen, med noget nyt benz og nye tændrør. Men den vil ikke rigtig gå i tomgang. Jeg har stilt den helt op i tomgangsskruen.
Jeg forsøgte her til morgen at køre til syn, men efter kort tid, begyndte den at gå på 2 cyllinder, og den kunne ikke tage gassen, med små mellemrum tændte den på alle 4 cyllindere. Er der nogle der kan sige hvad der er galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  arg.. startproblemer part 2
  • #1   23. apr 2007 Prøv og mærk på ensretteren under bagsædet, jeg ved at den kan lave de mærkeligste ting på den model.

Thomas

• #2   23. apr 2007 har den noget med at gøre om den vil gå på 2 eller 4 cyl?

• #3   23. apr 2007 Den kan lave de underligste ting, man slet ikke regner med, mht tændingen

Jeg ved at hvis der er blevet brugt en uoriginal ensretter kan den opføre sig rigtig mærkeligt

Prøv at sætte en polsøger på den

Thomas

• #4   23. apr 2007 igen... skriv i jeres navn hvor i er fra.. hvis man kan se hvor i er fra kunne det være at der var nogle der ville komme forbi og give en hånd...

• #5   23. apr 2007 Hej
    Jeg kan ikke helt tro at det har noget med ensretteren at gøre. Jeg tror det har noget med benzin til førelsen. Sidder der ikke på benzin hanen en vakuumslange som kommer nede fra indsugningen. Kontrolere om der ikke er hul i den eller at den er trykket flad. Er den ikke med benzin pumpe? Kører pumpen? Jeg går ud fra at du har checket om der er gnist på rørene. Der er ikke andet for end at du må løbe det hele igennem.
    Mvh
    Klaus

• #6   23. apr 2007 igår tjekkede jeg om benzin pumper virkede, og det gør den. Jeg vil lige se efter om jeg evt er kommet til at trykke en slage sammen. Men der er vel gnist, når den i et stykke tid godt kan køre på 4 cyl.

• #7   23. apr 2007 find ud af hvilke cylindre den ikke kører på.. dette gør du ved at mærke på forrørene... dem der er kolde kører den jo ikke på... tjek så at der er gnist på dem der ikke kører... er der det så tjek benzin tilførsel... rens karbs osv..

Kommentér på:
arg.. startproblemer part 2

Annonce