{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

styrt - smadret kåbe {{forumTopicSubject}}

Ja så skete det sq. styrtede i torsdags med kawaen. Kørte ikke mere end 50km/t hvor kværnen pludselig blev revet væk under mig. Har åbenbart ramt et kloakdæksel (det havde regnet om morgenen). Jeg skal lige hilse og sige at de bliver glatte som is. Jeg kørte ligeud!!! Mit knæ klarede sig med 4 sting men min kåbe har desværre set bedre dage (se billeder). Mit spørgsmål er:

- Er der gode chancer for at finde (og købe) en matchende kåbedel fra en gpz 500 (årgang 92)?
- Er det muligt selv at fikse kåben sammen (har læst nogle tråde om actone + legoklodser) og få malet den enkelte del billigt hos en autolakerer (hvilken pris?)

Håber i har gode råd til den ridsede og knækkede gpz'er
MVH Troels


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hej Kan du/i udføre opgaven med rydning af ukrudt mv. i haven? 1.600 kr.
  • Opvaskemaskine reagere ikke efter mit relæ var nede! 850 kr.
  • Nyt Toilet 1.700 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af vaskemaskine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  styrt - smadret kåbe
Kommentér på:
styrt - smadret kåbe

Annonce