Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikke starte!
  • #1   14. apr 2005 kan du ikek lige beskrive helt præcis hvad den gør?
    Kører starter?
    Lugter den af benzin?
    Hvordan starede det, at den ikek vilel starte osv?

Det gør det noget nemmere at hjælpe

• #2   14. apr 2005 Har du husket ar slå dødmands knappen fra? Dette problem har jeg selv været udsat for ;-).
    Her til sæson start er der også nogle cykler der skal bruge lidt ekstra strøm til at starte. Er batteriet ladet helt op? Det kan nogle gange hjælpe.

• Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    apr 2005

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 7
    #3   14. apr 2005 det statede med at jeg vaskede og poleret den, gjorde den klar til sommeren. bagefter kunne den ikke starte men det skal lige siges at fik den igang efter den var tørret. dagen efter stod batteriet af så måtte løbe den igang. så lige pludselig kunne den ikke løbes igang, så har den stået stille lige siden.

starteren kører og der kommer også knist fra tændrørene så det har nok noget med benzintilførelsen at gøre. og jeg synes ikke rigtig jeg har lyst til at skille karburatoren ad, for så kommer den helt sikkert ikke til at løbe igen. den lugter heller ikke af benzin.
    batteriet er ladt helt op. dødmands knappen er slået fra, det var noget af det første jeg tjekkede.

• #4   14. apr 2005 Har du tjekket om der kommer benzin ned til karburatorerne. På min Honda er der en slange fra indsugnings studsende og op til benzin hannen. I den skabes der vakuum fra indsugnings studsen som åbner for en ventil på benzin hanen, således at benzinen kan flyde. En morgen, for et par uger siden var denne knækket på grund af ælde, og cyklen kunne ikke starte. Først startede den dog fint indtil at de havde tømt svømmer husende, også var den ellers død indtil at jeg lokaliserede fejlen.

mvh
    Klaus

• #5   14. apr 2005 min ville på ingenmåde starte da jeg havde hentet den i rødovre, det vidste sig at under transporten var chokker kablet gået i stykker... det var nok til at den ikk ville starte..

- Kristian D

• #6   16. apr 2005 Hvaa.. har du fået gang i den?

• #7   25. apr 2005 Jeg havde samme problemer med min tidligere GSX-R 250 for noget tid siden. Den startede også fint i starten, så blev den dårligere og dårligere indtil den skulle løbes igang, og til sidst kunne den overhovedet ikke starte. Det viste sig at det var vakuumspjældene i karburatorerne der var nærmest smeltet. Fik det ordnet ved Finn Villadsen (FV Motor) i Borum ved Århus, det var dog en noget bekostelig affære.

Kommentér på:
Kan ikke starte!

Annonce