av av olie på vejen :-( {{forumTopicSubject}}
Det var ikke længe jeg kunne nå at more mig med min "nye" cykel ... kom kørende op til en rundkørsel i dag, og så pludselig forsvandt forhjulet bare under mig. Da jeg får samlet mig og tjekket at jeg har alle mine legemsdele får jeg rejst cyklen og går tilbage til hvor jeg væltet. Der lå en ordentlig stor olie/benzin plet, som en større blå/grøn vandpytte
Så nu her en lille time senere sidder jeg og prøver at finde nye reservedele og ikke mindst se hvor stort mit knæ egentlig har tænkt sig at hæve til.
Jeg er nok nødt til at have nyt blinklys og frontkåbe .. nogen der ved hvor jeg kan købe det henne?
jun 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 285
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 17 Svar: 257
Søren
feb 2004
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 6 Emner: 34 Svar: 99
jun 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 285
feb 2004
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 6 Emner: 34 Svar: 99
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.171
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 666
håber da at både mc og dig snart er på vejene igen
hvor skete det henne?
Ronni
feb 2004
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 6 Emner: 34 Svar: 99
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 666
Ronni
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 2 Emner: 43 Svar: 2.063
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 2 Emner: 43 Svar: 2.063
feb 2004
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 6 Emner: 34 Svar: 99
Ronni / Jyden -> I har jo helt ret med rundkørslerne .. det er noget skidt. Men jeg trøster mig selv med at der ikke var biler i den så jeg kun fik lavet skade på mig selv og cyklen - og at jeg iøvrigt uden problemer var i stand til at køre der fra selv.
Regner med at tage lidt tidligt fri dag så jeg kan komme hjem og se hvor galt det egentlig er ... for det er såmænd nok slet ikke så slemt.
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 666
Ronni
av av olie på vejen :-(