{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TL 1000s
  • #2   27. apr 2007 Fin maskine min kammerat har lige købt en og er meget glad for den... der er godt med power i den...
    Jeg er nu mere til TL1000 R som jeg selv har haft men det er jo en smags sag...

Den er opgivet til at køre 18km/l så det er da rimelig meget...

• #3   27. apr 2007 tja det med de 18km/l passer sku fint nok. Har kørt ca 1000km på min indtil videre. Kan kun råde dig til at købe sådan en, er 99% tilfreds med min, den sidste 1 % kommmer om en måned håber jeg. Da skal den op hos mr dyno og rulles. Tror heller ikke man kommer til at "mangle" kræfter de næste par år (hehe).
    Ikke for at gernere svërne, men tlërn er værd at foretrække, men hva det er min mening.Køb den og bliv dus med den inden den får kniven..

• #4   27. apr 2007 hehe tror faktisk min gode ven chris skriver et par rosende ord om hans tlër når han ser dette indlæg..

• #5   27. apr 2007 Sebastian ved jo ikke hvordan sådan en TL'er køre.
    Den har aldrig været af rullefeltet endnu haha.

Jeg kan lige se han's salgsannonce :
    TL 1000 S sælges !!
    6500 km, aldrig kørt i regnvejr, aldrig kørt på asfalt.
    731 siders udskrift fra Mr Dyno medfølger !!

Hahaha

• #7   28. apr 2007 har selv lige købt tls og det er klart den fedeste maskine jeg har kørt.
    når man lige har vennet sig til den syntes jeg den er fin nok at køre stille ture på men den indbyder til at man ikke overholder hastihedsgranserne..
    nok ikke den bæste valg hvis man skal køre meget langt..

• #8   28. apr 2007 Ha ha, kan den bruges som lidt "semi" Touring? For vil gerne snart ud at køre længere ture og overvejer TLeren..

• #9   28. apr 2007 TL kan godt bruges til touring, meeeennn det er nok ikke det optimale valg.
    Hvis det er "14 dage rundt i Europa"-touring, du mener, så er det ikke sagen. Men den kan da godt bruges til en længere tur i ny og næ, men kørestillingen er ikke rigtigt indstillet langture.
    Hvad med DL1000 V-strom - det er en rigtig touring-maskine)? Helt anden stil, men næsten samme motor (dog med markante forskelle) og lyden er stadig feee, hvis du skifter de originale potter.

Kommentér på:
TL 1000s

Annonce