412 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Rygbeskytter Arlen ness Rygbeskytter Arlen ness

Jeg har købt et brugt sæt læder tøj og kender derfor desværre ikke modellen på min jakke. Jeg målte op og håbede på at den rygbeslytter fra Louis der hedder SC 1/14 XL passede da den har de rigtige mål. Desværre er formen forkert kan jeg se nu hvor jeg har modtaget den. Så hvad passer i min jakke?

Jeg har prøvet at vedhæfte et billede hvor man kan ane syningen til lommen og så har jeg sat et par mål på. Håber i kan hjælpe for jeg er lidt i vildrede. Meget gerne noget fra Louis da jeg alligevel skal returnere den jeg har nu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rygbeskytter Arlen ness
  • #1   9. maj 2018 Med de mål du angiver ville jeg selv gætte på en Super Shield 1-14 LX eller måske bare en super shield, der er et par cm kortere.

Hvordan passer den købte ikke? Er den for lang, bred eller forkert form? Den der hedder 1-15 har en lidt anden facon.

Hvis den du har fået er for stor tror jeg godt du kan skære den lidt til uden det går ud over sikkerheden, det er jo bare noget specialskum og du kan jo alligevel ikke få beskyttelse udover lommen i jakken.

Ellers hop på cyklen og kør ned til Louis i Kiel og prøv hvad de har, de er super flinke og taler også engelsk hvis det tyske er lidt for rustent

• #2   10. maj 2018 Jeg tænker også selv på bare at skære den til. Det er netop 1-14 XL jeg har bestilt. Højden og breden passer, men bunden er bredere end lommen, og det samme gælder bunden af vingerne. Men ja jeg ser det heller ikke som noget problem at skære den til, det er som du siger bare en skumplade. Var bare nysgerrig efter om der var noget der passer mere optimalt.

profilbillede
Kommentér på:
Rygbeskytter Arlen ness

Annonce