{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.232 visninger | Oprettet:

Overvejelser omkring næste mc {{forumTopicSubject}}

Jeg vil bare lige dele mine overvejelser og måske få en god dialog/debat igang i forhold til mine overvejelser om min næste mc ..

Lige kort vil jeg sige at jeg er forholdsvis ny, jeg købte min første mc sidste år og det er en Honda CBR 600 f2 som jeg er glad for, det eneste minus er kørestillingen.. for mit vedkommene er jeg ret klemt sammen i hoften men det går da jeg for det meste kører små ture og holder pauser smiley det er en dejlig motorcykel at køre på

Jeg har ikke prøvet særlig mange motorcykler udover dem jeg kørte på da jeg tog kortet også selvfølgelig min egen, jeg kunne godt tænke mig måske at prøve noget mere behageligt kørestillings mæssigt så hvad ville folk anbefale?

Jeg har ikke særlig mange krav til en mc men den må godt have nogle kræfter, lyde godt smiley

Jeg har kigget lidt på en Honda cb 650 f men jeg er åben for alle forslag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejelser omkring næste mc
  • #1   11. maj 2018 Det virker til du er glad for din honda og honda generelt. Hvad med at køre ud til en Honda forhandler og sidde/prøve noget forskelligt? smiley

  • #2   11. maj 2018 Ud til en stor forhandler og prøvesid så mange motorcykler som muligt, så får du måske en ide om hvad du kunne tænke dig at prøve smiley

  • #3   11. maj 2018 Hvis jeg var dig ville jeg tage til Brødrene Jensen ved Horsens. De er rigtigt meget forskelligt at se på og de plejer ikke at være fedtede med prøvekørsel. Ellers er Rydberg i Aidt også et godt bud.
    Når der så er sagt, så er den Honda CB650F du har kig på en rigtig fin cykel. Hvis du gerne vil købe nyt får du svært ved at finde meget bedre omkring de 90 kilo.


  • #5   11. maj 2018 Hvad er dit budget?

    Hvis CBR kørestilling er for sportslig, er det evt. Noget street fighter du skal se efter? smiley

    Honda Hornet kunne evt. være en ide...


  • #6   11. maj 2018 Det er rart at se så mange gider at give deres input her, tak ! .. en afrika twin bliver det ikke, den er vist for stor smiley jeg er ikke særlig høj , ca 175 cm .. jeg tror min næste mc bliver noget street fighter noget, jeg vil gerne have en cykel uden kåbe næste gang.. det skal siges at jeg ikke pt skal ud og købe ny cykel da jeg nemlig er glad for min cbr 600f2 men det er altid sjovt at tænke over og jeg tror jeg vil tage ud og prøve lidt selvom jeg endnu ikke har prøvet at prøvekøre en butiks cykel (hva hvis jeg smider den) XD hehe

    ang mit budget, ja det kommer an på så meget .. hvis jeg finder drømme cyklen og den koster 100.000 så kan jeg ligge det halve kontant også finanser resten eller noget hvis det er en fornuftig aftale jeg kan få lavet ...

    Cykler som jeg har kigget på er bla. som nævnt før Honda cb 650 f , Yamaha MT-07


  • #7   11. maj 2018 Du må IKKE overse suzuki's 1200 bandit. Der får du en slidstærk kværn,med masser af muskler. Har selv en,og har ikke er eneste sekund fortrudt.

  • #8   11. maj 2018 Drop alle andre planer.. køb en HD Sportster smiley en 883 er fin, men 1200 er mange gange bedre.

  • #9   11. maj 2018 Hvad skal den bruges til?

  • #10   11. maj 2018 Den skal bruges til ren hygge smiley ligesom den mc jeg har nu, korte ture, lange ture .. ren hobby smiley

  • #12   12. maj 2018 Suzuki DL650 Vstrom eller Yamaha MT07 Tracer. Så får du ikke problemer med hoften.

  • #13   12. maj 2018 #11 Cyklen står ikke til at skulle have lavet service lige nu og her, inden denne sæson fik den nye pakninger og olie i forgaflerne, adskildt for og bagbremser samt renset og smurt op, nye væsker (bremsevæske,kølevæske) ikke lang tid siden den fik nye tændrør, nye dæk, nye kuglelejer i hjul og malet fra top til tå .. jeg har tænkt mig at beholde min CBR i noget tid da jeg synes den er en skøn mc men tænker mere i fremtiden smiley

    men du har helt ret ang at man kan risikere at smide den for det har jeg allerede gjort smiley (oven på mig selv så jeg brækkede benet) jep flot! ..

    Tror ikke at jeg vil invistere i for meget til cyklen ang. nyt styr, jeg kan sagtens køre på den og nyde den men tror ikke jeg ville kunne køre til spanien på den uden mange pauser smiley .. men til mit forbrug er den fin ..


  • #14   12. maj 2018 Og det med lyden er vel klaret med en modernisering af udst system. M andre ord: En anden potte..så det er nok det sidste du skal tænke på.
    Jeg har en lille ER5 med ikke så møj motor. Men med Mivv potten på, brøler den fanme som en valkyrie eller noget...
    Jeg troede, at #9 kommenterede på #8....He-he.
    Jeg kan godt forstå, at du kigger på cb650 eren og mt07eren...har du prøvet dem, ellers må du starte med at gøre det, hva. (Vi er iøvrigt lige lave.)


  • #16   13. maj 2018 Kawasaki h2r. Så går du aldrig galt i byen

Kommentér på:
Overvejelser omkring næste mc

Annonce