{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.025 visninger | Oprettet:

Mikkel D
Mikkel D
Tilmeldt:
15. maj 2018
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Motorcykel alarm {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har lige købt min første motorcykel, og leder derfor efter en alarm til motorcyklen, til omkring 800-1000 kr.
Vil så høre om der er nogen der har nogle anbefalinger til hvilken jeg burde købe? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorcykel alarm
  • #1   15. maj 2018 Jeg ville anbefale dig at købe en gps tracker og smide i et eller andet sted .

  • #2   15. maj 2018 Den her virker smiley

    profilbillede
  • #3   15. maj 2018 Ha-haaaeee....Ja, det tvivler jeg lissom ikke på. Det er nok bare lidt svært, ikke at ramme kværnen osse, så.
    Jeg har set nogle på steder som den blå. Og hvad med her på Mcgall marked? hvad der er noget værd, ved jeg ikke. Men det er nok en god ide med en tracker osse. Den er selvfølgelig lidt mere til efter skaden er sket, sådan en gps. Og du skal stadig gå på konvelutterne til worky-worky...grædene... smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #4   15. maj 2018 Meta Systems Legos 4 - kan købes her: http://www.mcbutikken.dk/dk/category/20417050000/article/156450/

  • #5   15. maj 2018 En gal hovedet schæfer hund,eller lign. smiley

  • #6   15. maj 2018 jeg bruger denne så slipper man for at rode i ledninger mm
    https://www.revzilla.com/motorcycle/oxford-boss-alarm-disc-lock
    det er en super lås og nem at bruge


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #7   15. maj 2018 Sådan en havde jeg. Den taber ret hurtigt batteriet, for den er super følsom - så når din MC står og vugger bare det mindste eller dit MC cover rammer den fordi vinden blæser, så udløser det alarmen hele tiden.

    Det er af samme årsag jeg anbefaler Legos'en... Den reagerer først når nogen rent faktisk flytter på MC'en.

    Men det er jo personlige præferencer.


  • #8   15. maj 2018 ja ok de problemer har jeg egentlig ikke, selvfølig sluger den hvis den hyler hele tiden mine batterier er stadig originale , jeg sørger bare for at den ligger godt inden jeg går fra den , har ikke oplevet den er gået igang af sig selv,
    Ja alarmen virker som en dyr men måske god løsning,
    Som du siger man vælger jo selv


  • #9   16. maj 2018 Jeg har den billige fra T-hansen. Og jeg er faktisk godt tilfreds med den. Om det er fordi, at jeg ikke har brugt den så længe, ved jeg ikke. Men Jeg har ikke problemer med følsomhed og deraf følgende højt batteriforbrug. Og den er altså god når man skal låse cyklen hurtigt af, og ikke være langt væk fra den. (Man skal jo kunne høre den...)
    Hvis de bedre mærker er meget dyrere end T-hansens, ville jeg prøve den som min. Jeg tror du kan "spilde" ca 200kr på den, hvis det ikke er noget alligevel. Men som sagt er jeg meget tilfreds med min indtil videre. Den bruger almindelige knap-batt, som man jo får smidt i nakken nu om dage.
    jeg synes dog stadig, at det osse ville være en god ide med en gps himstregims også.
    Hvis du ikke kan prøve den lille skive-alarm i T-hansen, og du kommer forbi djursland, kan du til hver en tid svinge omkring min adr og checke min ud.


  • Mikkel D
    Mikkel D Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #10   25. maj 2018 Mange tak for alle de gode svar! De hjælper en del! Er nu kommet frem til at jeg vil have en skivebremse og har nemlig købt den fra t-hansen. Den er ok, larmer dog ikke så meget! Men skal også have GPS i, dog først senere! Men kan man evt få fat i noget andet til, der evt advarer en på SMS eller lignende hvis der bliver rørt ved mcen? smiley

Kommentér på:
Motorcykel alarm

Annonce