{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.625 visninger | Oprettet:

Motorcykel alarm? {{forumTopicSubject}}

Hey alle
Jeg er ejer af en Honda CBR 125R 2006, og ville høre om i kender nogle universelle alarmer der kan passe til min motorcykel. Kunne godt tænke mig noget i retning af en alarm der først gir nogle advarsels skrig og derefter hyler, og hvis det er muligt også giver mig besked at der er rørt ved min mc? Kan i hjælpe?
På forhånd takker smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorcykel alarm?
  • #1   7. jan 2017 gps trakker med indbygget alarm

  • #2   7. jan 2017 Efter min mening er en alarm intet værd, hvis ikke du selv kan høre den.
    Ingen andre gider at gribe ind, hvis en piller ved din cykel.


  • #3   7. jan 2017 Jeg har en thor alarm liggende til en billig penge...

    GPS alarmer er der delte meninger om, jeg har endnu ikke hørt mange successhistorier- desværre...


  • #4   7. jan 2017 En Abus skivebremselås (8008 + 8077) har tilt sensor og alarm, men kan dog ikke sende en besked smiley

  • #5   7. jan 2017 Det passer ikke at en alarm er intet værd, ja hvis de rigtige tyve virkelig gerne vil have din cykel, og den står lidt udsat, så bliver de ikke afskrækket af en alarm.

    Men ingen tyv har lyst til at stå at arbejde mens alarmen hyler, så hvis cyklen står hvor det ikke er til at komme tæt på med en varevogn eller lign, så kan alarmen samt en skivebremselås, være det der gør at de lader være.

    Min alarm har også en perimeter sensor, og de steder hvor jeg kan slå den til(kan ikke bruges hvor mange mennesker hele tiden går tæt forbi cyklen) så vil den advare bare folk går tæt på maskinen, det kan afskrække de folk der har den dumme ide at de lige skal hen og dreje gassen og tag i håndtag, eller endnu være sætte sig op på cyklen, og det kan være nok til at tyvene tænker, det her er en dårlig ide. de får ikke tid til at fjerne skrivebremselåsen i fred, for den høje advarselbiplyd den kommer med, og de ved jo aldrig hvor langt ejeren er væk...

    Jeg har en Scorpio Ride, og den fungere fint, har GPS, perimeter sensor, og en 2 vejs sender så man kan modtage alarmer på senderen "op til" 1km væk, også er den hurtig at installere. den har så også et par ulemper, men sådan er det vel med alting.


  • #7   7. jan 2017 Nu er jeg selv kommet til at udløse alarmen flere gange på min tidligere cykel og også et par gange på min bil. Kom der nogen løbende for at forhindre mig i at køre afsted? - Nej!
    Folk vil slet ikke blande sig. De er bedøvende ligeglade.
    Hvis alarmen går på en andens cykel, så vil jeg heller ikke blande mig. Jeg skal slet ikke risikere at få en på hovedet.
    Men vi kan være enige om, at holder der 2 cykler hvoraf den ene har alarm, så tager de måske den uden alarm.


  • #8   7. jan 2017 Scorpio sr-i900 - Bedste MC alarm imo! men uden gps tracker desværre, så den må suppleres fra scorpio ved siden af.

  • #10   9. jan 2017 Havde også spyball på min Buell , og klart anbefale den.

  • #11   9. jan 2017 Alarmener er gode imod den ''impulsive'' tyv, eller hvad vi nu skal kalde ham. For den professionelle gør den ikke den store forskel. En god hovedpude presset omkring alarmen kvæler næsten alt lyden... Så det er ikke det store problem for 2-3 mand der er forberedt. Det er self. knapt så nemt, hvis selve alarmen ikke sådan lige er at komme til.

    Det samme med GPS... Med det rigtig udstyr kan de kvæle signalet.


Kommentér på:
Motorcykel alarm?

Annonce