{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

KØb af begynder MC {{forumTopicSubject}}

Hej derude..
Jeg går og overvejer om jeg ikke skulle købe mig en ordentlig MC i stedet for den nuværende 2-takter jeg aldrig får kørt på, og er faldet over en cykel jeg ikke har set mange af før.
Det handler om en Suzuki Gsf 250 Bandit fra 91'.
http://www1.synapse.ne.jp/s-hara/bandit/ban-spece.html

Nogen der har erhfaringer med denne maskine?
kunne det være et kødt køb til en relativ uerfaren MC-ist?

Mvh. Nils M


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KØb af begynder MC
  • #1   22. apr 2005 han forlanger 24500 for den, og den har kørt 37000km

  • #2   22. apr 2005 mht. reservedele skulle motoren, som du nævner, være identisk med en gax-r 250, så jge tror det er muligt af skaffe reservedele...

  • #3   22. apr 2005 heh, på at få solgt min bil, eller at banken siger ok for et lån.. smiley

  • #4   22. apr 2005 har overvejet det, men budgettet står ikke til meget mere end de 20k-25k, og har egentligt heller ikke rigtigt fundet noget der har vækket min interesse.. Men hvis du har nogle forslag til hvilke maskiner der kunne være gode at starte på til den pris, må du meget gerne nævne et par stykker.. smiley

    Mvh


  • #5   22. apr 2005 lad mig da få lidt info på den...

  • #6   22. apr 2005 HAr set lidt på den, og det er da en super flot MC, men ikke lige det jeg leder efter.. Men mange tak for hjælpen..
    Mvh.


  • #8   22. apr 2005 Hmm, så vidt jeg kan se, er den han kigger på en luftkølet med 38 heste ( i følge det link der er posted), den jeg har kig på er vandkølet og med 45 HK. Derudover mener jeg at den jeg kigger på, står i frederiksberg. Så helt den samme er det vist ikke.
    Mht. en 500cc kan jeg udemærket godt se hvad du mener, men sagen er at mit budget ikke er til meget mere.
    En anden ting er at jeg kun har det lille køre kort, og jeg derfor ikke vil drosle en kæmpe maskine til 34 hk, men ved ikke om der er nogen grund til ikke at gøre det sådan?


  • #10   22. apr 2005 så er det vidst den samme vi snakker om smiley
    men som du også siger, så er det prisen der trykker.

    Hvor langt bør sådanne en 250cc kunne køre før der skal en renovering til?
    Mvh


Kommentér på:
KØb af begynder MC

Annonce